  • 1. Data: 2005-09-26 10:01:34
    Temat: kompensata od panstwa po wypadku - weszlo od wrzesnia ?
    Od: "piniu" <b...@g...pl>

    hej - chodzi mi o ustawe ktora gwarantuje odszkodowanie powypadkowe od
    panstwa osobie ktora ulegla pobiciu i wypadkowi...

    wiecie cos o tym ?
    prawdopodobnie wymusila to unia i weszlo od wrzesnia ...

    bylem sie dowiedziec w sadzie - nikt nic nie wie...
    a mialem przykry wypadek [pobicie] w 2000 i bylem nieubezpieczony...
    pozdro i wielkie dzieki za odpowiedz.

  • 2. Data: 2005-09-26 18:19:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "piniu" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    Ja nic o tym nie słyszałem. Ale jeśli nawet jest, to raczej wstecz nie
    działa.

  • 3. Data: 2005-09-26 21:52:42
    Od: "piniu" <b...@g...pl>

    > Użytkownik "piniu" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ja nic o tym nie słyszałem. Ale jeśli nawet jest, to raczej wstecz nie
    > działa.

    mam juz...
    dziala 2 lata wstecz - niestety ...

  • 4. Data: 2005-09-26 22:40:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > mam już...
    > działa 2 lata wstecz - niestety ...

    A możesz podać namiar na ten akt prawny?

  • 5. Data: 2005-09-27 14:42:12
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > A możesz podać namiar na ten akt prawny?

    Ustawa z dnia 7 lipca 2005 r. o państwowej kompensacie przysługującej
    ofiarom niektórych przestępstw umyślnych zapewne...
    Dz.U. nr 169, poz.1415

    KG