  • 1. Data: 2023-10-18 11:12:39
    Temat: Potknięcie o stolik
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    Normalni ludzie to wszystko wiedzą, ale cieszy, że ktoś zgrabnie zebrał
    to do kupy.

    https://www.facebook.com/PutinowaPolska/posts/pfbid0
    qFXhPFspLnULYZFUNDThQ3QcgcfsZj9h9geos2rtk3h62MpZL4BR
    42hVQ4vD1AnMl

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2023-10-18 11:42:57
    Temat: Re: Potknięcie o stolik
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 18 Oct 2023 11:12:39 +0200, Kviat wrote:
> [...]
    > to do kupy.
    >
    > https://www.facebook.com/PutinowaPolska/posts/pfbid0
    qFXhPFspLnULYZFUNDThQ3QcgcfsZj9h9geos2rtk3h62MpZL4BR

    Cos w tym może jest, z takiej technicznej analizy, ale:
    -KO ma jakis program? Wyborcom nie przeszkadza, maja obalic PiS :-)

    -mimo "wpadki" z Petru, Mentzen zdobył w Warszawie 100 tys głosów.
    A Petru 24 tys :-)

    Moze "młodemu elektoratowi z TikToka" tak bardzo na emeryturze nie
    zalezy.

    Ciekawe jest tu raczej, czemu sondaże były tak wysokie, a wynik taki
    niski. Nawet te ostanie z piątku dawały im 9.7%.

    A może zły sondaż wybrałem, bo wyniki różniste
    https://www.wnp.pl/parlamentarny/sondaze/poparcie-dl
    a-partii-politycznych/15.html

    Konfa zaczęła tracić od ogłoszenia listy kandydatów?
    Czy po prostu umiejętna kampania reszty?
    A może "taśma Banasia" ?

    J.

  • 3. Data: 2023-10-18 13:03:20
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    J.F napisał(a):

    > Czy po prostu umiejętna kampania reszty?

    Umiejętna antykampania wielkiej trójki jak widać była skuteczna, capnęli
    konfiarzom 3-5%. Czemu capnęli? Bo korwin jak kryśka pawłowicz, wystarczy
    go lekko pociągnąć za język i śpiewa jak mu dziennikarz zagra:)
    Każdy robi kupę, ale nie każdy ma ochotę o tym słuchać, natomiast
    korwin bardzo chętne opowiada o robieniu kupy:)

  • 4. Data: 2023-10-18 13:35:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 18 Oct 2023 04:03:20 -0700 (PDT), Alojzy Gąska wrote:

> [...]
    > Każdy robi kupę, ale nie każdy ma ochotę o tym słuchać, natomiast
    > korwin bardzo chętne opowiada o robieniu kupy:)

    Ale on tak mowi od 30 lat. No coz - konczyło sie takim ~3% poparciem.
    Jak go podsumował Bosak - bo on lubi byc kontrowersyjny.

    A wpis o pedofilii z marca 2021 - teraz wyciągneli, przy okazji afery
    z Youtube? I odniosło skutek?

    https://tvn24.pl/polska/skandaliczne-wypowiedzi-korw
    in-mikkego-daja-przestepcom-przyzwolenie-zeby-dziala
    li-7379283

    Ale jak popatrzysz na pozostałe reportaze z dolnego paska, to one były
    wcześniej, i jakos nie szkodziło. A moze nawet pomagało.

    J.

  • 5. Data: 2023-10-18 13:48:44
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    J.F napisał(a):

    > Ale jak popatrzysz na pozostałe reportaze z dolnego paska, to one były
    > wcześniej, i jakos nie szkodziło. A moze nawet pomagało.

    Wtedy nie było masowej antykampanii w internetach.

  • 6. Data: 2023-10-18 14:02:59
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 18.10.2023 o 11:42, J.F pisze:

    qFXhPFspLnULYZFUNDThQ3QcgcfsZj9h9geos2rtk3h62MpZL4BR
    42hVQ4vD1AnMl

    > Cos w tym może jest, z takiej technicznej analizy, ale:
    > -KO ma jakis program? Wyborcom nie przeszkadza, maja obalic PiS :-)

    Co ale?
    Przecież z tego linka właśnie się dowiedziałeś, co normalnym ludziom
    przeszkadza w konfederosji.

    > -mimo "wpadki" z Petru, Mentzen zdobył w Warszawie 100 tys głosów.

    A mimo afer pisu na pis nadal głosowało 35%..
    W gminach, w których pis chciał budować CPK, czyli ludzie którzy mają
    być wyrzuceni z własnej ziemi i domów, pis miał poparcie w okolicy 40%,
    a nawet powyżej.

    Poczytaj jak działają na ludzi sekty i wyciągnij wnioski.

    > Moze "młodemu elektoratowi z TikToka" tak bardzo na emeryturze nie
    > zalezy.

    A może jednak bardziej im zależy, żeby nie było faszyzmu i nie rządziła
    nimi pacynka fiutina przy pomocy oszołomów od wody czytającej w myślach?

    > Ciekawe jest tu raczej, czemu sondaże były tak wysokie, a wynik taki
    > niski.

    Przecież z tego linka właśnie się dowiedziałeś czemu.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 7. Data: 2023-10-18 14:31:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 18 Oct 2023 14:02:59 +0200, Kviat wrote:

> [...]
    42hVQ4vD1AnMl

    > Co ale?
    > Przecież z tego linka właśnie się dowiedziałeś, co normalnym ludziom

    Z linku sie mogłem dowiedziec, co autorowi sie wydaje, ze ludziom
    przeszkadza, albo co autorowi przeszkadza, i uważa, ze "wszystkim" :-)

    > A mimo afer pisu na pis nadal głosowało 35%..

    Za PO może afer nie było, a pięniędzy dla "normalnych ludzi" też nie
    było :-)
    (*) - a tam nie było - "taśmy" pamietasz?

    > W gminach, w których pis chciał budować CPK, czyli ludzie którzy mają
    > być wyrzuceni z własnej ziemi i domów, pis miał poparcie w okolicy 40%,
    > a nawet powyżej.

    Moze nie ich wyrzucali :-)

    Poza tym to tylko kwestia ceny, ze tak przypomnę sagę rodziny Krzywdów
    z Wrocławia ...

    > Poczytaj jak działają na ludzi sekty i wyciągnij wnioski.

    > A może jednak bardziej im zależy, żeby nie było faszyzmu i nie rządziła
    > nimi pacynka fiutina przy pomocy oszołomów od wody czytającej w myślach?

    Tym, co głosują na "narodowców", to chyba nie.

    Poza tym o definicje faszyzmu pytałem ... i np wskaż "wodza" u
    narodowców.

    > Przecież z tego linka właśnie się dowiedziałeś czemu.

    Jak widzisz - niespecjalnie mnie te argumenty przekonały :-)

    Mentzen polegl z Petru, a 100 tys głosów zdobyl.
    No dobra, możeby wczesniej zdobył 200k ..

    Debata była 15.09, a słupki 13.10 ciągle wysokie ...

    J.

  • 8. Data: 2023-10-18 14:31:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 18 Oct 2023 04:48:44 -0700 (PDT), Alojzy Gąska wrote:

    > Wtedy nie było masowej antykampanii w internetach.

    Czyli znowu ten internet winny ... pokolenie TikToka :-)

    J.

  • 9. Data: 2023-10-18 21:20:03
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Ty się lepiej spytaj, kto finansuje Hołownię.
    Może St. Michalkiewicz coś by wiedział (parę lat temu słuchałem akurat o tym, ale
    zapomniałem)?
    TK czy inaczej, niezła menażeria do każdej niemal sprawy.
    W zasadzie będzie wyłącznie o złym byłym PiS-ie i przeszkadzającym prezydencie, żeby
    zrobić jeszcze mniej niż ostatnio.
    Może i dobrze, tylko tych ich mord nie lubię, a czasami migną przy zapowaniu.
    I chyba będę musiał odkurzyć stopkę "Tusk wyp........"

  • 10. Data: 2023-10-18 23:05:54
    Od: PiotRek <n...@a...bbb>

    W dniu 18.10.2023 o 11:12, Kviat pisze:
> [...]
    > to do kupy.
    >
    > https://www.facebook.com/PutinowaPolska/posts/pfbid0
    qFXhPFspLnULYZFUNDThQ3QcgcfsZj9h9geos2rtk3h62MpZL4BR

    Tak z ciekawości zapytam - czy to na pewno miało iść na p.s.prawo (a nie
    przypadkiem na p.s.polityka)? Nie chce mi się czytać całego tekstu, ale
    po pobieżnym przejrzeniu żadnych wątków stricte prawnych w tym artykule
    nie widzę...

    --

    P.