  • 1. Data: 2023-10-16 08:50:57
    Temat: Które dzielnice w W-wie przeznaczyc dla czarnych?
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Może od razu ustalmy.
    Na początek proponuję Zatokę Czerwonych Świń, choć tam już większość świń po prostu
    ze zwykłej starości wymarła.
    BTW wdowa nie chciała sprzedać mieszkania "murzynowi nie sprzedam, tu sami porządni
    ludzie mieszkają" (autentyk).

  • 2. Data: 2023-10-16 10:47:14
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 16 października 2023 o 08:51:00 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
> [...]
    ze zwykłej starości wymarła.
    > BTW wdowa nie chciała sprzedać mieszkania "murzynowi nie sprzedam, tu sami porządni

    Wdowa po kim?

  • 3. Data: 2023-10-16 10:51:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.10.2023 o 08:50, ąćęłńóśźż pisze:
    > Może od razu ustalmy.
    Wątpię, by ktokolwiek mający wybór pomiędzy polskim, a niemieckim
    socjalem tu został. Problemem będzie wybór, kogo relokować oraz jak
    zapobiec, by on sam się na powrót nie relokował na zachód.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 4. Data: 2023-10-16 11:52:36
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 16 Oct 2023 08:50:57 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Na początek proponuję Zatokę Czerwonych Świń

    Dlaczego chcesz zamykać księży akurat tam?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2023-10-16 12:26:07
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Po członku.

    -----

  • 6. Data: 2023-10-16 12:28:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 16 Oct 2023 08:50:57 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    ze zwykłej starości wymarła.
    > BTW wdowa nie chciała sprzedać mieszkania "murzynowi nie sprzedam, tu sami porządni

    A kto bedzie decydował?

    Bo nie wiem - okolice Wiejskiej, czy np Żoliborz, a ramach reedukacji
    :-)

    J.

  • 7. Data: 2023-10-16 12:29:12
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Przecież Ciebie już z Zatoki Czerwonych Świń eksmitowali, za niepłacenie czynszu po
    odebraniu Ci esbeckiej emerytury.

    -----

  • 8. Data: 2023-10-16 18:20:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.10.2023 o 12:28, J.F pisze:

    > Bo nie wiem - okolice Wiejskiej, czy np Żoliborz, a ramach reedukacji

    Daj już spokój temu żoliborzu - dość wycierpieli:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 9. Data: 2023-10-16 19:54:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 16 Oct 2023 18:20:32 +0200, Shrek wrote:

    > Daj już spokój temu żoliborzu - dość wycierpieli:P

    Taa, ale prawde mówiąc ... co z tymi schodami zrobić?
    -pilnować dalej?
    -nie pilnować?
    -przeniesc tymczasowo na Żoliborz do ogrodka?

    J.

  • 10. Data: 2023-10-16 20:48:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.10.2023 o 19:54, J.F pisze:

    > Taa, ale prawde mówiąc ... co z tymi schodami zrobić?

    Sam jestem ciekaw co dalej będzie, tak jak pisałem postument już solidny
    jest to pomnik dokończyć. Akurat w maju jest dwudziesta rocznica
    wstąpienia do unii, uroczystości właśnie na tym poligonie się odbywały,
    zrobić pomnik jak polska po schodach wchodzi do UE - chyba cimoszko,
    miller i kwach wprowadzali:P Ale byłby trzask pękających doop:P

    > -pilnować dalej?
    > -nie pilnować?
    > -przeniesc tymczasowo na Żoliborz do ogrodka?

    Poligon wraca do miasta. NIech sobie właściciele odbiorą.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!