    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Potknięcie o stolik
    Date: Wed, 18 Oct 2023 14:31:04 +0200

    On Wed, 18 Oct 2023 14:02:59 +0200, Kviat wrote:
> [...]
    qFXhPFspLnULYZFUNDThQ3QcgcfsZj9h9geos2rtk3h62MpZL4BR
    42hVQ4vD1AnMl

    > Co ale?
    > Przecież z tego linka właśnie się dowiedziałeś, co normalnym ludziom
    > przeszkadza w konfederosji.

    Z linku sie mogłem dowiedziec, co autorowi sie wydaje, ze ludziom
    przeszkadza, albo co autorowi przeszkadza, i uważa, ze "wszystkim" :-)

    > A mimo afer pisu na pis nadal głosowało 35%..

    Za PO może afer nie było, a pięniędzy dla "normalnych ludzi" też nie
    było :-)
    (*) - a tam nie było - "taśmy" pamietasz?

    > W gminach, w których pis chciał budować CPK, czyli ludzie którzy mają
    > być wyrzuceni z własnej ziemi i domów, pis miał poparcie w okolicy 40%,
    > a nawet powyżej.

    Moze nie ich wyrzucali :-)

    Poza tym to tylko kwestia ceny, ze tak przypomnę sagę rodziny Krzywdów
    z Wrocławia ...

    > Poczytaj jak działają na ludzi sekty i wyciągnij wnioski.

    > A może jednak bardziej im zależy, żeby nie było faszyzmu i nie rządziła
    > nimi pacynka fiutina przy pomocy oszołomów od wody czytającej w myślach?

    Tym, co głosują na "narodowców", to chyba nie.

    Poza tym o definicje faszyzmu pytałem ... i np wskaż "wodza" u
    narodowców.

    > Przecież z tego linka właśnie się dowiedziałeś czemu.

    Jak widzisz - niespecjalnie mnie te argumenty przekonały :-)

    Mentzen polegl z Petru, a 100 tys głosów zdobyl.
    No dobra, możeby wczesniej zdobył 200k ..

    Debata była 15.09, a słupki 13.10 ciągle wysokie ...

    J.