  • 11. Data: 2023-10-19 08:54:53
    Temat: Re: Potknięcie o stolik
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 18.10.2023 o 23:05, PiotRek pisze:
> [...]
    qFXhPFspLnULYZFUNDThQ3QcgcfsZj9h9geos2rtk3h62MpZL4BR
    42hVQ4vD1AnMl

    > Tak z ciekawości zapytam - czy to na pewno miało iść na p.s.prawo (a nie
    > przypadkiem na p.s.polityka)? Nie chce mi się czytać całego tekstu, ale
    > po pobieżnym przejrzeniu żadnych wątków stricte prawnych w tym artykule
    > nie widzę...

    Ludzie wierzący w płaską Ziemię, chemtrailse, wodę czytającą w myślach i
    cholera wie w co jeszcze, chcą u nas stanowić prawo.

    Więc żeby było jeszcze bardziej prawniczo, to zadam pytanie, czy prawo
    powinno pozwalać na stanowienie prawa przez takich ludzi?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 12. Data: 2023-10-19 14:32:43
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    Kviat napisał(a):
    > Ludzie wierzący w płaską Ziemię, chemtrailse, wodę czytającą w myślach i
    > cholera wie w co jeszcze, chcą u nas stanowić prawo.

    To to można podciągnąć pod miękką szurię, jak chcesz twardej, idź do lewaków
    z tytułami naukowymi:)

    Szuria 100%, rozdawać, rozdawać, rozdawać, ale komu zabrać?
    https://www.youtube.com/watch?v=BVnlyLRuI5U&t=545s

    Szuria 100% z cyklu wybielamy swojaka, a bo inny "ż" łudy alen to on poślubił własnom
    córkę, więc trochę można:
    cyt.
    Na tle innych wyskoków Hartmana wpis o pedofilach był umiarkowanie kontrowersyjny

    Szuria 100%, zalejem PL uchodźcami tak jak zalali my jewropkę:
    https://www.youtube.com/watch?v=dsYbm6igOFo&t=290s

    Szuria 100%: Po 2035 r. w krajach Unii Europejskiej nie będzie można sprzedawać
    nowych aut emitujących dwutlenek węgla

    Szuria naukowa 100%. Wicie z tą dziurą ozonową która teraz się powiększa, to my
    się pomylili, to to zjawisko cykliczne.

    Szuria 100%: oddać banki, handel i pół przemysłu zagranicznym a drugą połowę zaorać.

    etc. etc.

  • 13. Data: 2023-10-19 14:37:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 18 Oct 2023 21:20:03 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
    > Ty się lepiej spytaj, kto finansuje Hołownię.

    Obecnie, to im chyba przysługuje finansowanie z budżetu, ja i innym
    partiom.
    Nie sa to jakies duże pieniądze, ale

    > Może St. Michalkiewicz coś by wiedział (parę lat temu słuchałem akurat o tym, ale
    zapomniałem)?
    > TK czy inaczej, niezła menażeria do każdej niemal sprawy.
    > W zasadzie będzie wyłącznie o złym byłym PiS-ie i przeszkadzającym prezydencie,
    żeby zrobić jeszcze mniej niż ostatnio.

    No coż, PiS dał dobry wzorzec, to teraz trzeba będzie przypominać
    Narodowi wszyskie ich afery :-)

    > Może i dobrze, tylko tych ich mord nie lubię, a czasami migną przy zapowaniu.
    > I chyba będę musiał odkurzyć stopkę "Tusk wyp........"

    Gdzie ja to ostatnio usłyszałem "młodzi jeszcze się dowiedzą, jak
    wygląda władza Tuska" ... kto to mógl mówic - PiS, Konfa, "niezależne"
    media ... Mentzen na twitterze ?

    https://szamotuly.naszemiasto.pl/slawomir-mentzen-pr
    zegrali-polacy-donald-tusk-i-wladyslaw/ar/c1-9490999
    https://polskieradio24.pl/5/1222/artykul/3263386,po-
    i-psl-juz-wycofuja-sie-ze-swoich-obietnic-mentzen-je
    szcze-nie-raz-bedziemy-przez-nich-oszukani

    J.

  • 14. Data: 2023-10-19 14:51:53
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Ty się lepiej spytaj, kto finansuje Hołownię.

    Obserwuj jak mr.Hołowna odniesie się do zamówień PL z korei/usa,
    wtedy dowiesz się kto za nim stoi, czy bliżej im do DE czy może do USA.
    I kto go odtylcowo sztorcuje:)

  • 15. Data: 2023-10-19 16:19:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 Oct 2023 05:51:53 -0700 (PDT), Alojzy Gąska wrote:

    > Obserwuj jak mr.Hołowna odniesie się do zamówień PL z korei/usa,
    > wtedy dowiesz się kto za nim stoi, czy bliżej im do DE czy może do USA.

    No ale wiesz - to juz zamówione, teraz trzeba płacic.

    > I kto go odtylcowo sztorcuje:)

    Do tej pory chyba nikt, bo nie miał mocy, ale sie właśnie zmienia :-)

    J.

  • 16. Data: 2023-10-19 17:50:34
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 19.10.2023 o 14:32, Alojzy Gąska pisze:

    > To to można podciągnąć pod miękką szurię, jak chcesz twardej, idź do lewaków
    > z tytułami naukowymi:)

    (...)

    > etc. etc.

    Dostajesz od konfederastów gówno na wejściu, to i gówno produkujesz na
    wyjściu.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 17. Data: 2023-10-19 18:58:03
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    J.F napisał(a):

    > No ale wiesz - to juz zamówione, teraz trzeba płacic.

    Ile PL ma karakali?

    > Do tej pory chyba nikt, bo nie miał mocy, ale sie właśnie zmienia :-)

    Partie nie biorą się z powietrza.

  • 18. Data: 2023-10-19 19:03:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 Oct 2023 08:54:53 +0200, Kviat wrote:

    qFXhPFspLnULYZFUNDThQ3QcgcfsZj9h9geos2rtk3h62MpZL4BR
    42hVQ4vD1AnMl

    > Ludzie wierzący w płaską Ziemię, chemtrailse, wodę czytającą w myślach i
    > cholera wie w co jeszcze, chcą u nas stanowić prawo.

    Ba - ludzie chcący szukac helu za mankietami spodni ofiar katastrofy,
    stanowią u nas prawo.

    > Więc żeby było jeszcze bardziej prawniczo, to zadam pytanie, czy prawo
    > powinno pozwalać na stanowienie prawa przez takich ludzi?

    Dobre pytanie, tylko co - do Sejmu co najmniej z maturą?
    Czy jakis osobny egzamin?

    Ale ale ... to własnie posłowie Konfederacji zwrócili pierwsi uwagę na
    niezgodnosci statystyczne przy skutecznosci szczepionek na Covid.
    Pisowki rząd albo mydlił demagogicznie oczy narodowi, albo się nie zna
    na statystyce ..

    J.

  • 19. Data: 2023-10-19 19:05:43
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    Kviat napisał(a):

    > (...)

    > Dostajesz od konfederastów gówno na wejściu, to i gówno produkujesz na
    > wyjściu.

    Ale oni tego co wyciąłeś nie wymyślili.

  • 20. Data: 2023-10-19 21:18:20
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 19.10.2023 o 19:05, Alojzy Gąska pisze:

    > Ale oni tego co wyciąłeś nie wymyślili.

    A jednak.
    Wymyśliliście, że nie ma zmian klimatycznych.
    Nie potraficie przyjąć do wiadomości faktów, to sobie wymyśliliście, że
    będziecie bredzić, że nie ma zmian klimatycznych, a kto pokazuje fakty z
    tym związane, ten lewacki szur.
    To wy sobie wymyśliliście, że lewaki wymyśliły dziurę ozonową i
    topnienie lodowców.
    A wasi płaskoziemcy wymyślili sobie, że to lewaki wymyśli okrągłą Ziemię
    i teraz dzielnie walczą z lewackimi szurami wierzącymi w okrągłą Ziemię,
    bo przecież fakty są takie, że jest płaska...
    Tak to u was działa.

    Migracje są faktem i będą się coraz bardziej nasilać i choćbyś się
    zesrał tego nie zatrzymasz. Ale oczywiście, to lewackie szury wymyśliły
    migrację. Pewnie żeby zrobić na złość takim idiotom jak wy...
    Macie pretensje, że normalni ludzie poważnie myślą jak ten problem
    rozwiązać, na tyle pokojowo i bezboleśnie jak tylko to możliwe, a jedyne
    pomysły jakie do waszych pustych łbów przychodzą, to budowa murów i
    zamykanie się w enklawach. I co dalej? Zaczniecie strzelać do tych ludzi
    osobiście, czy od razu postawicie automatyczne wieżyczki żeby udawać, że
    macie czyste chrześcijańskie sumienie?
    Jestem bardziej niż pewien, że będziecie twierdzić, że te wieżyczki tam
    stoją, bo to wina lewackich szurów. Chuj tam, że będą tam stały tylko i
    wyłącznie dlatego, bo to wy je tam postawicie, a nie te lewackie szury...
    I nawet nie próbuj mi wmówić, że z tymi wieżyczkami to pojechałem za
    daleko, bo wasi intelektualiści od chemtrailsów i wodzy czytającej w
    myślach są w stanie wymyślić coś bardziej sensownego, niż te lewackie
    szury...

    O bredniach na temat oddawania banków i handlu z litości nie wspomnę, bo
    twoi idole już wystarczająco pokazali jaki poziom intelektualny
    reprezentujecie w zakresie ekonomii i rozumienia działania gospodarki w
    XXI wieku. Ty już nie musisz.

    etc. etc.

    W skrócie: rzucacie jakąś fejk, bzdurę sprzeczną z faktami, albo z
    wiedzą naukową, a potem walczycie z "szurami"... I to wszystko
    praktyczne w każdej dziedzinie. Od szczepień, poprzez ekonomię i
    środowisko, aż do wody czytającej w myślach.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr