  • 401. Data: 2023-12-05 07:10:37
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Takie jątrzenie Shreka, Olina czy innego Kviata może doprowadzić do
    > poważnego nieszczęścia.

    Tak, tak. Szrek z olinem i kwaitkeiem zmuszają policję do robienia
    fakapów. Szrek to nawet jak napisałeś sam sobie motor ukradł, żeby
    zrobić na złość policji:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 402. Data: 2023-12-05 07:16:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.12.2023 o 18:29, J.F pisze:

    > No ale spójrz w googlu, ile wersji w mediach było.
    >
    > I ciągle nie wiemy, która prawdziwa.

    I niestety w ciemno wiemy że żadna nie będzie korzystna dla policji. Tak
    jak pisałem - pismaki zwłaszcza na początku czasem coś pokręcą, ale
    finalnie okazuje się że ich wersja była znacznie bliżej prawdy niż ta
    przekazana przez policję. Co prowadzi do dwóch wniosków:

    1 - jeśli masz wersję pismaków i policji i różnią się one "w stopniu
    znacznym" to w zasadzie w ciemno możesz zakładać że pismaki mają rację a
    brutalnie mówiąc policja mija się z prawdą.

    2 - skoro "niestworzone" historie pisamków okazują się finalnie bardzo
    bliskie prawdy to z kim jest problem - z pismakami które mijają się w
    szczegółach, czy z policją która doskonale się wpisuje w "rewelacje"
    pismaków?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 403. Data: 2023-12-05 07:38:27
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-12-05, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Raczej tych do których jest zalogowana, a zalogowana jest do kilku.
    > Odwróćmy pytanie - czy operator ustala lokalizację tel dopiero jak
    > zapyta policja? No nie - w polsce jest kilka tysięcy BTSów i jak
    > dzwonisz do mamy to nie odpytują każdego BTSa czy widział komórkę twoje
    > mamy, tylko wie i wie to natychmiast, do których BTSów komórka twojej
    > mamy jest zalogowana. Więc wiedza o tym gdzie znajduje się konkretny
    > telefon jest wymagana na poziomie samego mechanizmu GSM/LTE/5G.

    A, to może być zalogowana do kilku. Jakoś wyobrażałem sobie, że tylko do
    jednego, ale w sumie jakby była do jednego to by sie nie dało pewnie
    płynnie komunikować przemieszczając.

    --
    Marcin

  • 404. Data: 2023-12-05 09:27:21
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Robert, zgłoś się do 13. posterunku, zajady się robią czytając Ciebie.

    -----
    > wszyscy pobiegli szukać, a przyjęcie protokolarnego zawiadomienia zeszło na dalszy
    plan.

  • 405. Data: 2023-12-05 10:33:55
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 4 Dec 2023 17:02:24 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Wiesz ile zajmuje zmontowanie do poszukiwań GOPR I Straży Pożarnej? Bo
    > ja wiem.

    No to ile pięciolatek musi upłynąć, żeby komenda osiągnęła gotowość bojową?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 406. Data: 2023-12-05 10:39:48
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 4 Dec 2023 17:47:00 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ja już ich znam od lat i wiem, ile warte są te ich mądrości. Ale te ich
    > wypowiedzi wyszukują się w Google i potem ludzie myślą, że to prawda.

    Na szczęście gugiel podaje również Twoje przemyślenia, a że jesteś
    nadzwyczaj płodnym pisarzem, to nawet samotrzeć nie mamy szans dorównać
    takiej potędze myśli, jaką przy każdej okazji prezentujesz.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 407. Data: 2023-12-05 10:41:11
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 4 Dec 2023 17:48:15 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ja? Skąd miałbym coś takiego wiedzieć?

    Nie wiem skąd, bo nigdy nie podajesz źródeł swej bezbrzeżnej wiedzy.
    Co dostanę za link do archiwum?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 408. Data: 2023-12-05 10:42:36
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 4 Dec 2023 18:29:26 +0100, J.F napisał(a):

    > No ale spójrz w googlu, ile wersji w mediach było.

    Nie za wiele. Powiedziałbym, że zasadniczo jest jedna, stopniowo
    uzupełniana o kolejne fakty, które udaje się ustalić.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 409. Data: 2023-12-05 10:49:45
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 4 Dec 2023 16:52:29 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > No więc pisze, że nie wiemy

    Już się ucieszyłem, że wycofujesz się z pochopnych słów, a jednak kilka
    postów niżej brniesz dalej:
    "Ale nadal nie ustalisz, co ją uderzyło. Sądzę, ze ktoś o tym pomyślał i
    zabezpieczają tam monitoring ze sklepików, miejski, parafialny i co tam
    tylko jest. Mogła spaść ze schodów w domu. Albo z piętrowego łóżka."

    Po co to właściwie robisz?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 410. Data: 2023-12-05 10:51:42
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 4 Dec 2023 17:46:55 +0100, J.F napisał(a):

    > Swoją drogą cos sie polepszyło czy priorytet dostała, bo dawniej to na
    > sekcje czekało się IMHO dłuzej ...

    To są "wstępne wyniki sekcji zwłok", cokolwiek to znaczy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com