  • 1. Data: 2024-03-07 12:50:18
    Temat: Poseł Braun Power czyli czeski sąd poręczenie łyknął
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-grzegorz-brau
    n-poreczyl-za-patostreamera-czujny-wyszedl-na-w,nId,
    7375294
> [...]
    > Nakazami Aresztowania, bo otrzymał poręczenie posła Grzegorza Brauna -
    > dowiedział się reporter RMF FM. [...]
    > Marek M. był poszukiwany dwoma Europejskimi Nakazami Aresztowania do
    > dwóch spraw karnych prowadzonych w Polsce. Jedna to była sprawa, gdzie
    > zarzucono mu przestępstwo z art. 207 par. 1 kodeksu karnego, czyli
    > znęcanie się nad drugą osobą.
    > Natomiast drugie przestępstwo i druga ENA, była związana z artykułem
    > 244 kodeksu karnego, gdzie z kolei podejrzanemu zarzucono kierowanie
    > pojazdem mechanicznym, pomimo orzeczonego przez sąd zakazu - przekazał

    Czyli zarzutów za bycie "Czujnym patostreamerem" *nie ma* ?

    "Dajcie mi człowieka a paragraf się znajdzie"
    -- motto prokuratorów (ponoć tylko) za komuny

    Precedens aresztu nie za "Tusku matole twój rząd obalą kibole" jakoś mi
    się przypomina.

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2024-03-11 09:47:44
    Od: n...@o...pl

    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

> [...]
    > -- motto prokuratorów (ponoć tylko) za komuny
    >
    > Precedens aresztu nie za "Tusku matole twój rząd obalą kibole" jakoś mi

    Ale co to za pierdoły wypisałeś i co chodzi?

  • 3. Data: 2024-03-11 17:20:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 07 Mar 2024 12:50:18 +0100, A. Filip wrote:
> [...]
    >
    > "Dajcie mi człowieka a paragraf się znajdzie"
    > -- motto prokuratorów (ponoć tylko) za komuny

    nie tylko.

    > Precedens aresztu nie za "Tusku matole twój rząd obalą kibole" jakoś mi
    > się przypomina.

    Ciekawa sprawa.
    Znęcanie zakładam, ze jakieś uzasadnienie miało.
    Podobnie kierowanie ... ale co - złapano go po pijaku wcześniej ?

    Poseł to brzmi dumnie ... ale w sumie, to co Braun poręczył?
    że osoby nie trzeba trzymać w areszcie (czeskim), bo się sama zgłosi?
    Czy, ze nie ma potrzeby trzymać, bo sprawy dęte ? :-)

    J.

  • 4. Data: 2024-03-11 18:14:50
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    > że osoby nie trzeba trzymać w areszcie (czeskim), bo się sama zgłosi?
    > Czy, ze nie ma potrzeby trzymać, bo sprawy dęte ? :-)

    <ironia> Pod rządami premiera Tuska (PO) miejsce nie skazanych za zamach
    krzesłem na prezydenta Komorowskiego w 2015 [A] jest w areszcie? </ironia>

    HGW o co naprawdę chodzi bo dziennikarzyny jakoś nie mają jaj pogłębiać
    tematu. Po wrzutach medialnych w duchu "diabeł wcielony Braun poręczył
    za innego diabła wcielonego" (polemiczna przesada) 4 dni temu
    google-news "pogłębień" nie znajduje AFAIK. Zarzuty niby są dość
    poważne ale IMHO dziennikarzyny perfekcyjnie potrafiły "móc sprawić
    wrażenie" że to zarzuty zastępcze. Taki dziennikarski "profesjonalizm"
    mnie zwala z nóg. <ironia> No chyba że to profesjonalna krecia robota
    opozycji. </ironia>

    Zaś w przełożeniu _politycznym_ : Jak rozumiem sprawa szybko się
    ustali/wyjaśni tym czy zwolniony za poręczeniem Brauna stawi się w
    Czechach na rozprawie apelacyjnej w kwestii jego zwolnienia z czeskiego
    aresztu. Jak się nie stawi to po następnym zatrzymaniu ENA go już
    raczej+ nie zwolnią, jak się stawi to po co aresztować jak się stawia?

    [A] https://www.salon24.pl/newsroom/1365097,celowal-krze
    slem-w-komorowskiego-jest-na-wolnosci-poreczyl-za-ni
    ego-grzegorz-braun

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2024-03-11 18:27:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Mar 2024 18:14:50 +0100, A. Filip wrote:
> [...]

    > google-news "pogłębień" nie znajduje AFAIK. Zarzuty niby są dość
    > poważne ale IMHO dziennikarzyny perfekcyjnie potrafiły "móc sprawić

    No i np w twoim linku "i prowadzenie pojazdu bez uprawnień".
    A to jakby inny kaliber sprawy.

    A dalej "oraz prowadzenia pojazdu mimo cofnięcia uprawnień".
    Za dużo punktów?

> [...]
    > aresztu. Jak się nie stawi to po następnym zatrzymaniu ENA go już
    > raczej+ nie zwolnią, jak się stawi to po co aresztować jak się stawia?

    Jak się stawi, to moze sie okazać, ze go jednak deportują.
    Jak się nie stawi, to może być trudność ze znalezieniem.

    Wersja trzecia - stawi sie w Polsce, to pewnie już nie będzie mógł się
    stawić w Czechach :-)

    > [A] https://www.salon24.pl/newsroom/1365097,celowal-krze
    slem-w-komorowskiego-jest-na-wolnosci-poreczyl-za-ni
    ego-grzegorz-braun

    "Ostatecznie sąd uniewinnił Marka M. od zarzutu celowego rzucenia
    krzesłem, "

    A tak bardziej ogólnie ... z tego ENA, to sie jakaś farsa zrobi,
    jak każdy kraj będzie uznawał, albo nie ... ale może i dobrze ...

    A ten jego patostream, to gdzie dokładnie ?

    J.

  • 6. Data: 2024-03-12 07:56:25
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 11-03-2024 o 18:27, J.F napisał:
> [...]
    > A to jakby inny kaliber sprawy.
    >
    > A dalej "oraz prowadzenia pojazdu mimo cofnięcia uprawnień".

    Nie jestem pewien, ale chodzi o jakąś administracyjną sprawę, że wpadł
    tak, że nie może odzyskać prawa ze względów jakiś proceduralnych - nie
    wiem, czy chodzi o udokumentowany okres w którym nie prowadził samochodu
    (kiedyś było coś takiego), czy jakiś inny wątek. Ale to trzeba by gdzieś
    poszukać, bo chyba miał już nawet na tą okoliczność jedną rozprawę i sąd
    go uniewinnił.

> [...]
    > Jak się nie stawi, to może być trudność ze znalezieniem.
    >
    > Wersja trzecia - stawi sie w Polsce, to pewnie już nie będzie mógł się

    Z tego co wiem wnioskuje o to by rozprawy przenieść przed czeski sąd, bo
    jak twierdzi polski wymiar sprawiedliwości nie jest obiektywny i ponoć
    potwierdzeniem ma być to, że zostały upublicznione jakieś rzeczy z
    rozprawy przez prokuratora, która miała zostać do kolejnej rozprawy
    niejawna.

    --
    http://zrzeda.pl