    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poseł Braun Power czyli czeski sąd poręczenie łyknął
    Date: Tue, 12 Mar 2024 07:56:25 +0100

    W dniu 11-03-2024 o 18:27, J.F napisał:
> [...]
    n-poreczyl-za-patostreamera-czujny-wyszedl-na-w,nId,
    7375294

    > No i np w twoim linku "i prowadzenie pojazdu bez uprawnień".
    > A to jakby inny kaliber sprawy.
    >
    > A dalej "oraz prowadzenia pojazdu mimo cofnięcia uprawnień".
    > Za dużo punktów?

    Nie jestem pewien, ale chodzi o jakąś administracyjną sprawę, że wpadł
    tak, że nie może odzyskać prawa ze względów jakiś proceduralnych - nie
    wiem, czy chodzi o udokumentowany okres w którym nie prowadził samochodu
    (kiedyś było coś takiego), czy jakiś inny wątek. Ale to trzeba by gdzieś
    poszukać, bo chyba miał już nawet na tą okoliczność jedną rozprawę i sąd
    go uniewinnił.

    > Jak się stawi, to moze sie okazać, ze go jednak deportują.
    > Jak się nie stawi, to może być trudność ze znalezieniem.
    >
    > Wersja trzecia - stawi sie w Polsce, to pewnie już nie będzie mógł się
    > stawić w Czechach :-)

    Z tego co wiem wnioskuje o to by rozprawy przenieść przed czeski sąd, bo
    jak twierdzi polski wymiar sprawiedliwości nie jest obiektywny i ponoć
    potwierdzeniem ma być to, że zostały upublicznione jakieś rzeczy z
    rozprawy przez prokuratora, która miała zostać do kolejnej rozprawy
    niejawna.

    --
    http://zrzeda.pl