    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Poseł Braun Power czyli czeski sąd poręczenie łyknął
    Date: Thu, 07 Mar 2024 12:50:18 +0100

    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-grzegorz-brau
    n-poreczyl-za-patostreamera-czujny-wyszedl-na-w,nId,
    7375294
> [...]
    > Nakazami Aresztowania, bo otrzymał poręczenie posła Grzegorza Brauna -
    > dowiedział się reporter RMF FM. [...]
    > Marek M. był poszukiwany dwoma Europejskimi Nakazami Aresztowania do
    > dwóch spraw karnych prowadzonych w Polsce. Jedna to była sprawa, gdzie
    > zarzucono mu przestępstwo z art. 207 par. 1 kodeksu karnego, czyli
    > znęcanie się nad drugą osobą.
    > Natomiast drugie przestępstwo i druga ENA, była związana z artykułem
    > 244 kodeksu karnego, gdzie z kolei podejrzanemu zarzucono kierowanie
    > pojazdem mechanicznym, pomimo orzeczonego przez sąd zakazu - przekazał

    Czyli zarzutów za bycie "Czujnym patostreamerem" *nie ma* ?

    "Dajcie mi człowieka a paragraf się znajdzie"
    -- motto prokuratorów (ponoć tylko) za komuny

    Precedens aresztu nie za "Tusku matole twój rząd obalą kibole" jakoś mi
    się przypomina.

    --
    A. Filip