    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poseł Braun Power czyli czeski sąd poręczenie łyknął
    Date: Mon, 11 Mar 2024 17:20:04 +0100

    On Thu, 07 Mar 2024 12:50:18 +0100, A. Filip wrote:
    > https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-grzegorz-brau
    n-poreczyl-za-patostreamera-czujny-wyszedl-na-w,nId,
    7375294

    > Czyli zarzutów za bycie "Czujnym patostreamerem" *nie ma* ?
    >
    > "Dajcie mi człowieka a paragraf się znajdzie"
    > -- motto prokuratorów (ponoć tylko) za komuny

    nie tylko.

    > Precedens aresztu nie za "Tusku matole twój rząd obalą kibole" jakoś mi
    > się przypomina.

    Ciekawa sprawa.
    Znęcanie zakładam, ze jakieś uzasadnienie miało.
    Podobnie kierowanie ... ale co - złapano go po pijaku wcześniej ?

    Poseł to brzmi dumnie ... ale w sumie, to co Braun poręczył?
    że osoby nie trzeba trzymać w areszcie (czeskim), bo się sama zgłosi?
    Czy, ze nie ma potrzeby trzymać, bo sprawy dęte ? :-)

    J.