  • 1. Data: 2004-06-09 17:12:45
    Temat: Pornografia w kioskach
    Od: JaromirD <r...@o...gl>

    Witam

    Mam takie pytanie: w saloniku prasowymna półce są wystawione gazety
    erotyczne (choć po prawdzie niektóre z nich to już pornografia). Półka jest
    na wysokości głowy 5-letniego dziecka - czyli na wprost jego oczu. Czy mogę
    (na jakiej podstawie) domagać się od sprzedawcy takiego rozmieszczenia
    prasy, by osoby, dla których widok rozkraczonych gołych panienek nie jest
    odpowiedni, nie były nań narażone? Np. przeniesienia ich na wyższą półkę, w
    mniej widoczne miejsce?
    Nie mam nic przeciwko takim gazetom - jak ktoś chce, niech je kupuje ale
    niekoniecznie chciabym by do ich oglądania zmuszane - nie bezpośrednio
    oczywiście - było dziecko.

    Pozdrawiam

    JaromirD

    --
    Odpowiadając pocztą zamień gl na pl

  • 2. Data: 2004-06-09 17:24:33
    Temat: Re: Pornografia w kioskach
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Wed, 09 Jun 2004 19:12:45 +0200, JaromirD napisał/napisała:
    > erotyczne (choć po prawdzie niektóre z nich to już pornografia). Półka jest

    wszystkie..

    > Nie mam nic przeciwko takim gazetom - jak ktoś chce, niech je kupuje ale
    > niekoniecznie chciabym by do ich oglądania zmuszane - nie bezpośrednio
    > oczywiście - było dziecko.

    bierz dziecko na rece lub nie chodz po gazety :P

    --
    * zycie zaczyna sie po 30. ale tez przed 30. moze sie skonczyc *
    GG: 70701

  • 3. Data: 2004-06-09 17:32:39
    Od: "PaPi" <p...@g...home.pl>

    > Nie mam nic przeciwko takim gazetom - jak ktoś chce, niech je kupuje ale
    > niekoniecznie chciabym by do ich oglądania zmuszane - nie bezpośrednio
    > oczywiście - było dziecko.

    Czemu nie przeszkadzaja Ci pierwsze strony dziennikow, na ktorych czesto sa
    np. ofiary wojny ?

    PaPi

  • 4. Data: 2004-06-09 17:41:55
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    JaromirD napisał(a):

> [...]
    > odpowiedni, nie były nań narażone? Np. przeniesienia ich na wyższą półkę, w

    Nie. Z tego, co pamiętam, definicja pornografii nie została do końca
    ustalona i nie ma swojego odzwierciedlenia w prawie. Jeśli się mylę to
    proszę mnie poprawić

    > Nie mam nic przeciwko takim gazetom - jak ktoś chce, niech je kupuje ale
    > niekoniecznie chciabym by do ich oglądania zmuszane - nie bezpośrednio
    > oczywiście - było dziecko.

    Uważasz, że jak dziecko spojrzy na gołą panienkę to się od razu zdeprawuje?
    Nie mierzysz przypadkiem dziecka swoją miarą? Kiedyś ludzie chodzili
    wyłącznie nago. Czy to oznacza, że byli zboczeni? Chyba nie należysz do
    tego typu rodziców, którzy za wszelką ceną "chronią" dziecko przed golizną
    by "przypadkiem" nie zobaczyło za dużo :))))

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 5. Data: 2004-06-09 18:18:55
    Od: JaromirD <r...@o...gl>

    Papik napisał:

    > bierz dziecko na rece lub nie chodz po gazety :P

    I tak za każdym razem, kiedy moim zdaniem coś będzie nie w porządku, to po
    prostu uciekać, tak? Udawać, że nic nie widzę, nic nie słyszę, nic mnie to
    nie obchodzi?

    Brawo

    JaromirD

    --
    Odpowiadając pocztą zamień gl na pl

  • 6. Data: 2004-06-09 18:20:29
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > (na jakiej podstawie) domagać się od sprzedawcy takiego rozmieszczenia
    > prasy, by osoby, dla których widok rozkraczonych gołych panienek nie jest

    Zawsze będą - nawet niska osoba może podnieść wzrok ku górze. Poza tym
    zalatuje mi tu jakąś dewocją i histerią...

    pdr
    Olo

  • 7. Data: 2004-06-09 18:21:18
    Od: JaromirD <r...@o...gl>

    PaPi napisał:

    > Czemu nie przeszkadzaja Ci pierwsze strony dziennikow, na ktorych czesto
    > sa np. ofiary wojny ?
    >
    > PaPi
    A kto powiedział, że nie przeszkadza? Tyle, że nie ma co porównywać zdjęć
    ofiar wojny z rozkraczoną panienką.

    JaromirD

    --
    Odpowiadając pocztą zamień gl na pl

  • 8. Data: 2004-06-09 18:34:32
    Od: JaromirD <r...@o...gl>

    Olo Kwasniak napisał:

    > Zawsze będą - nawet niska osoba może podnieść wzrok ku górze.

    To prawda, można podnieść głowę, podskoczyć, wejść na coś. Sposobów jest
    wiele.
    > Poza tym zalatuje mi tu jakąś dewocją i histerią...

    Już raczej mi bliżej do Ubana (jeśli chodzi o poglądy).

    JaromirD

    P.S.
    Nie prosiłem o ocenę moich poglądów. Czy tak trudno jest udzielić odpowiedzi
    na pytanie "Czy mogę (na jakiej podstawie) domagać się od sprzedawcy
    [...]?" nie komentując przy tym? Przecież to jest zwykłe pytanie z
    odpowiedzią: TAK (odsyłacz do przepisów)/NIE. A tak tracimy czas na jałową
    dyskusję.

    --
    Odpowiadając pocztą zamień gl na pl

  • 9. Data: 2004-06-09 18:40:45
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > A kto powiedział, że nie przeszkadza? Tyle, że nie ma co porównywać zdjęć
    > ofiar wojny z rozkraczoną panienką.

    Nieśmiałe pytanko: jesteś homoseksualistą czy katechetą? Doprawdy rzadko
    spotykam facetów którym przeszkadza widok nagiej kobiety...

    pdr
    Olo

  • 10. Data: 2004-06-09 18:44:19
    Od: JaromirD <r...@o...gl>

    Olo Kwasniak napisał:

    > Nieśmiałe pytanko: jesteś homoseksualistą czy katechetą?
    Ani, ani. Myślącym ojcem.

    > Doprawdy rzadko spotykam facetów którym przeszkadza widok nagiej
    kobiety...

    Może skończylibyście wmawiać mi coś, czego nie napisałem?

    JaromirD

    --
    Odpowiadając pocztą zamień gl na pl