  • 1. Data: 2004-06-09 16:52:16
    Temat: Praca w soboty
    Od: "MKR" <m...@l...pl>

    Witam.
    Mam pytanie dotyczące pracy w soboty w firmie prywatnej.
    Wiem że reguluje to Kodeks Pracy, ale czy są jakieś orzeczenia sądów w tej
    sprawie.
    Jak wyglądała sytuacja z pracującymi sobotami przed styczniem 2004?
    Inne pytanie dotyczy pracy poza miejscem zamieszkania.
    Mieszkałem w związku z pracą w innej miejscowości z dala od rodziny.
    Słyszałem że należy mi się rozłąkowe od firmy.
    Czy jest tak faktycznie.

    --
    Pozdrowienia:
    <><><><><>

  • 2. Data: 2004-06-10 21:49:38
    Temat: Re: Praca w soboty
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 9 Jun 2004, MKR wrote:

    >+ Witam.
    >+ Mam pytanie dotyczące pracy w soboty w firmie prywatnej.

    Możesz szczegółowiej ? U nas sobota NIE JEST jakimś szczególnym
    dniem - poza kilkoma przepisami dotyczącymi spraw urzędowych
    (ja termin wpłaty podatku przypada na sobotę to można wpłacić
    w poniedziałek :)). To jeden z 6 dni roboczych, firma może sobie
    wybrać (dla każdego pracownika osobno AFAIK) w które dni
    "pracuje" - max. średnio (nie ma błędu, zamierzałem napisać
    "max. średnio" :)) 5 dni roboczych w tygodniu.

    Dawno temu ;) było inaczej, to prawda.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2004-06-11 21:04:59
    Od: "MKR" <m...@l...pl>

    Pracowałem w prywatnej firmie według zasady co druga sobota pracująca
    bez mozliwości zamiany na inny dzień wolny. Reasumując co drugi tydzień
    pracowałem 6 dni bez możliwości wynagrodzenia za sobotę.
    --
    Pozdrowienia: