  • 1. Data: 2004-06-09 14:42:32
    Temat: Mandtak Karny - PILNE!
    Od: "Wacek" <w...@i...pl>

    Proszę o Waszą opinię n/t możliwości odwołania się od przyjętego mandatu
    karnego. Ten środek karny został użyty w związku ze spowodowaniem wypadku
    drogowego, a otrzymał go pieszy który wszedł na pasach pod samochód, gdy
    (według świadków) paliło się czerwone światło.
    Mandat był kredytowy ale uregulowano go miesiąc po wystawieniu. Na
    szczególną uwagę zasługują okoliczności jego wręczenia, gdyż "sprawca"
    zdarzenia, czyli pieszy, doznał skomplikowanego złamania obu nóg oraz
    stłuczenia i ran ciętych głowy (44dni w szpitalu, od XII'03 o kulach ). W
    tym stanie polucjanci podsunęli do podpisu ów dokument w szpitalu, zaraz po
    zdarzeniu ale przed operacjami,co w wątpliowość poddaje świadomość rannego
    (po złożeniu podpisu wsunęli go do jego kieszeni ).
    Według mnie sprawę powinno się potraktować jako wypadek i poprowadzić pod
    nadzorem prokuratora dochodzenie, które ewentualnie mogłoby uwolnić od
    odpowiedzialności kierowcę.
    Policja twierdzi że ma świadków ale nie dopuszcza poszkodowanego do akt,
    jakie prawo to uzasadnia?
    Czy złożenie odwołania w sprawie mandtatu ma sens i kto ponosi koszty,
    ewen.jakiej wysokości?
    Jak uzasadnić ewentualne odwołanie (chodzi o podstawę prawną)?
    Trudnym byłoby w chwili obecnej uwolnienie się od odpowiedzialności ale czy
    można domagać się ukarania 2 uczestnika(wątpliwe dowody winy ale wypadek
    miał miejsce o 6rano przy ograniczonej widoczności co sugeruje
    niedostosowanie prędkości do warunków panujących na drodze).

    Będę wdzięczny za pomoc, pozdrawiam Wacek

  • 2. Data: 2004-06-09 14:45:51
    Temat: Re: Mandtak Karny - PILNE!
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Wacek" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Proszę o Waszą opinię n/t możliwości odwołania się od przyjętego mandatu
    > karnego.

    Masz pierdolca?? To od wypadku?

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 3. Data: 2004-06-09 16:42:50
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Leszek" <l...@p...fm> napisał:

    >Masz pierdolca?? To od wypadku?
    Lechu powstrzymaj się od wulgaryzmów !
    Nie jesteś w domu.

    >"Psy szczekają, karawana idzie dalej"
    Znnnnnnnów wróciły, a było tak miło ;-(

    Artur Golański

  • 4. Data: 2004-06-09 17:01:38
    Od: "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wacek" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

    Wydaje mi się, czy ja już odpowiadałem na taki lub podobny post. W każdym
    razie w postępowaniu mandatowym nie powadzi się akt więc i nie można nikogo
    dopuścić do zapoznania się z nimi. A odwołać się teraz nie da. Za to - jeśli
    już bardzo chcesz coś zrobić - możesz złożyć zawiadomienie o przestępstwie.
    Wówczas postępowanie faktycznie zostanie przeprowadzone, przy czym prawdę
    mówiąc nie spodziewam się, by jego wynik doprowadził do stwierdzenia winy
    kierowcy. Głównie z tego powodu, że teraz nie ma raczej sposobu, by ustalić
    jakie świeciło się świeciło.

  • 5. Data: 2004-06-09 18:15:44
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    > Masz pierdolca?? To od wypadku?

    Nie, od ciebie. Widocznie wbrew prezentowanej homofobii jednak lubisz te
    klocki.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 6. Data: 2004-06-10 08:09:27
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ca7fpl$1f6$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Wacek" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Wydaje mi się, czy ja już odpowiadałem na taki lub podobny post.

    Ten wątek pojawia się po raz 10 w ostatnich dwóch dniach .(czego nie
    zauważyli mniej bystrzy koledzy).

    Pozdr
    Leszek

  • 7. Data: 2004-06-10 08:11:09
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości

    > Lechu powstrzymaj się od wulgaryzmów !
    > Nie jesteś w domu.

    Myślisz, że inne słowa dotrą do śmiecącego głupola?

    > Znnnnnnnów wróciły, a było tak miło ;-(

    Wracają w szczególnych przypadkach.
    Nie jesteś w domu, tu nie musi być miło;)))

    Pozdr
    Leszek

  • 8. Data: 2004-06-10 08:39:58
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Leszek" <l...@p...fm> napisał:

    >Myślisz, że inne słowa dotrą do śmiecącego głupola?
    Nie pisałem o tym co do niego dotrze, tylko o tym co do mnie dociera
    (twoje wulgaryzmy) i stąd było nie jesteś w domu.

    >Nie jesteś w domu, tu nie musi być miło;)))
    Nie muszę, bo jesteśmy w miejscu publicznym, gdzie panują pewne
    zasady.

    Artur Golański

  • 9. Data: 2004-06-10 09:03:20
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Nie pisałem o tym co do niego dotrze, tylko o tym co do mnie dociera
    > (twoje wulgaryzmy)

    Nie przesadzasz?
    Marzy mi się świat w którym od czasu do czasu tylko takie "wulgaryzmy" się
    będą pojawiać.
    Nie bądź dewotem;)

    Pozdr
    Leszek

  • 10. Data: 2004-06-10 10:51:16
    Od: "Wacław Chromik" <w...@i...pl>

    Dzięki, odpowiedź rzeczywiście była jednak nad wyraz skromna.
    Przepraszam za zamieszanie w grupie ale miałem problem z serwerem a zależało
    mi na sprawie.
    Co niektórym natomiast zalecam melisę lub dłuugi urlop.
    Pozdrawiam wyrozumiałych. Wacław