    From: JaromirD <r...@o...gl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pornografia w kioskach
    Date: Wed, 09 Jun 2004 19:12:45 +0200

    Witam

    Mam takie pytanie: w saloniku prasowymna półce są wystawione gazety
    erotyczne (choć po prawdzie niektóre z nich to już pornografia). Półka jest
    na wysokości głowy 5-letniego dziecka - czyli na wprost jego oczu. Czy mogę
    (na jakiej podstawie) domagać się od sprzedawcy takiego rozmieszczenia
    prasy, by osoby, dla których widok rozkraczonych gołych panienek nie jest
    odpowiedni, nie były nań narażone? Np. przeniesienia ich na wyższą półkę, w
    mniej widoczne miejsce?
    Nie mam nic przeciwko takim gazetom - jak ktoś chce, niech je kupuje ale
    niekoniecznie chciabym by do ich oglądania zmuszane - nie bezpośrednio
    oczywiście - było dziecko.

    Pozdrawiam

    JaromirD

    --