  • 1. Data: 2004-06-09 14:44:31
    Temat: Problem rodzinny
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    Nie wiem czy dobrze tu trafilem, mam problem z ojcem, wykancza nas
    psychicznie ciagle sie cos czepia wyzywa dokucza robi wszystko zeby nam
    zniszczyc zycie itp. czy jest jakis sposob na niego zeby oddac sprawe do
    sadu zeby go skazano na wyrok sa jakies szanse. Za wszelkie porady dziekuje

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-06-09 16:05:29
    Temat: Re: Problem rodzinny
    Od: "bd" <b...@o...pl>

> [...]
    > sadu zeby go skazano na wyrok sa jakies szanse. Za wszelkie porady dziekuje

    wezwij policje. zazadaj zalozenia niebieskiej karty i zloz doniesienie.
    po kilku dniach przyjdzie dzielnicowy i jak trafisz na odpowiedniego
    czlowieka to masz szanse, ze sprawy potocza sie dosc sprawnie i cos z ojcem
    zrobia. 100% gwarancji nigdy nie ma, ale zawsze masz wieksze szanse,
    jak cos robisz niz kiedy czekasz bezczynnie, prawda?
    na http://www.niebieskalinia.pl/ znajdziesz wiecej informacji na temat
    przemocy w rodzinie.
    pozdr.
    marcin