    From: "Tomasz A. Skorża" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Poreczyciel
    Date: Thu, 10 Jan 2002 09:56:32 +0100
    Sender: t...@p...onet.pl@mineral-132.man.polbox.pl

    Hej
    Mam nastepujący problem: jakiś czas temu poręczyłem koledze kredyt, on
    niestety nie spłaca go niestety i przyszło do mnie wezwanie z banku
    natychmiastowego uregulowania całości kredytu. Czy muszę to robić? Sam
    spłacam swoje własne kredyty, mam rodzine (żona, jedno dziecko, drugie w
    drodze :) )na utrzymaniu, i już w chwili obecnej niewiele nam zostaje na tzw
    "życie". Czy istnieją jakieś przepisy regulujące tą kwestię?

    Z góry dziekuję za wszelką