  • 1. Data: 2003-10-30 08:28:47
    Temat: Pomocy.. problem z zarzadca i developerem..
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    W umowie mam o wiele wiecej miejsc parkingowych w tym miejsca dla gosci po
    za osiedlem, tych ostatnich nie zrealizowano w ogole, przy okazji awarii
    C.O. pani administrator mi powiedziala ze to nie ich wina bo nie dostali
    zgodu zarzadu drog... ale kurcze to rowniez nie moja wina ze sprzedaja cos
    na co nie maja zalatwionych papierow..
    Poprzez brak zgodnosci z projektem (i umowa) brakuje miejsc nawet dla
    mieszkancow przez co administracja rozwiesza gdzie sie da kartki z
    informacjami ze wstep na teren osiedla maja tylko samochy mieszkancow
    (zakladajac ze na zewnatrz nie ma gdzie prakowac chce by moi gosci parkowali
    na parkingu osiedlowym (ktory byl w umowie).
    Jak wyegzekwowac umowe na developrze... Druga kwestia: to pirwszy sezon
    grzewczy - moje mieszkanie jest na konu nitki C.O. na skutek zlych ustawien
    parametrow sieci lub zlego projektu kaloryfery zapowietrzaja mi sie co kilka
    godzin.. od wczoraj nie dzialaja w ogole (spadek cisnienia).. Awaria taka (w
    szczegolnosci gdy pani administrator informuje mnie ze o problemie powie
    osobia ktora sie tym zajmuje dopiero jutro) gdy u mnie w mieszkaniu juz dzis
    rano bylo ponizej 15C pozbawia mnie mieszkania... tak wiec na skutek bledow
    administracyjnych musze teoretycznie wynajac zastepcze za ktore moim zdaniem
    administracja lub developer (ta sama firma ATANER z Poznania) powinna
    zwrocic mi pieniadze... Co z tym zrobic ???????
    Pozdraiam i z gory dzieki za informacje
    Robert

  • 2. Data: 2003-10-30 09:57:46
    Temat: Re: Pomocy.. problem z zarzadca i developerem..
    Od: "alosza65" <a...@t...pl>

    odnośnie parkingów to chyba zostaje Ci tylko sąd
    -a jeżeli o CO to zgodnie z prawem jeżeli temperatura w mieszkaniu w okresie
    grzewczym nie przekracza 17 stopni C administrator nie ma prawa doliczać Ci
    za CO, żeby na nich to wymusić zarządaj od nich aby dokonali pomiarów
    termografem i wtedy masz czarno na białym - to ich powinno zmusić do
    usunięcia usterki, jak zobaczą że nie dostaną kasy za CO

  • 3. Data: 2003-10-30 10:18:36
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    Użytkownik "alosza65" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > termografem i wtedy masz czarno na białym - to ich powinno zmusić do
    > usunięcia usterki, jak zobaczą że nie dostaną kasy za CO

    A mozesz mi podac podstawe prawna tego?? Doliczac za C.O. oznacza ze nie
    place wiecej niz standardowo w czynszu (to pierwszy okres grzewczy na
    osiedlu wiec tak na prawde place teraz i tak zawyzona zaliczke pewnie. Czy
    moze nie musze im placic w ogole...
    Zamierzam sie do nich dzis wybrac, mieszkanie jest jeszcze na gwarancji,
    wiec jesli nie moge go uzytkowac z ich winy nie zamierzam placic czynszu juz
    teraz w ogole, a mieszkac gdzies przeciez musze .. to chyba co innego niz
    kupno telewizora bez ktorego mozna zyc...
    Dzieki za informacje .. pozdrawiam