  • 1. Data: 2006-05-30 19:38:15
    Temat: Pomocy ..
    Od: "Aurena" <a...@p...fm>

    Witam dwa tygodnie temu z waznych przyczyn rodzinnych musiałam iść
    na zwolnienie w pracy. Teraz mijają dwa tygodnie i muszę jutro
    zanieść wypowiedzenie z pracy . Jednak chciałabym poprosić
    również o niewykorzystany urlop ... nie wiem czy powinnam najpierw
    iść z podaniem o urlop a po urlopie złożyć wymówienie czy jak ??
    Czy ma ktoś moze pisma przykładowe do tego typu spraw.. jest to moja
    pierwsza praca więc nie mam w tych tematach doświadczenia a również
    nie mam się kogo poradzić .. szukalam dość intensywnie w google.pl
    ale nie znalazlam podobnego wątku..
    Pozdrawiam i bylabym niezmiernie wdzięczna za wszelką pomoc. Moj
    adres e-mail aurena(at)poczta.fm jeśli ktoś dysponowalby takim
    dokumentem i chcialby się podzielić.
    Pozdrawiam serdecznie i byłabym niezmiernie wdzięczna za wszelka
    pomoc ...

  • 2. Data: 2006-05-30 19:58:29
    Temat: Re: Pomocy ..
    Od: Karmakoma <k...@g...pl>

    Dnia 30 May 2006 12:38:15 -0700, Aurena napisał(a):

> [...]
    > również o niewykorzystany urlop ... nie wiem czy powinnam najpierw
    > iść z podaniem o urlop a po urlopie złożyć wymówienie czy jak ??

    najpierw skladasz wypowiedzenie umowy o prace, potem podanie o urlop.

    > Czy ma ktoś moze pisma przykładowe do tego typu spraw..

    znajdziesz np. tu:
    http://www.poradaprawna.pl/index_download.php?co=opi
    s&id=230

    http://www.prawopracy.fr.pl/wzory_pism.php