  • 1. Data: 2006-05-30 17:39:47
    Temat: Zawiadomienie o dokonaniu zmian w KW czy ktoś wie jak to odczytac.
    Od: "pieknylolo83" <p...@t...pl>

    Witam wszystkich i proszę o pomoc.
    Dostałem własnie ZAWIADOMIENIE z Sadu Rej. w Krakowie.
    Zawiadomienie ma postac dziwnych tabel i numerków. Czy ktoś
    pomógłby mi wyczytac informacje z tych tabelek ? Zainteresowanym
    wyślę skan Zawiadomienia na e-mial. Proszę o kontakt poprzez e-mial
    Dodam ze skladalem wniosek o dokonanie wpisu wlasnosci na rzecz mojej
    ciotki która nabyla mieszanie w dordze spadku a konkretnie jego
    polowe, po śmierci swojego męża. Po nabyciu spadku chciała
    figurować jako jedyna włascicielka w Księdze Wieczystej.