  • 1. Data: 2006-05-30 19:05:31
    Temat: Książeczka mieszkaniowa (po wymianie w '87) - walka o premię
    Od: y...@w...pl

    Witam,

    Książeczka założona w '72 roku. Nie znam historii wpłat, bo się
    skończyły kartki i w '87 wymieniono ją na nową z sumą 35 tysięcy
    i od razu dopłacono 12 tysięcy. W tym samym momencie nastąpiła
    cesja na moją mamę.
    W '89 i '90 co miesiąc wpłacano po 500 złoty miesięcznie do prawie
    60 tys.
    w 91' są dwie wpłaty po 10 tysięcy i na tym koniec historii...
    efekt 90,000 złoty (niestety raczej starych :] )

    Czy przy przeliczeniu PKO uwzględni regularność wpłat przed '87
    rokiem skoro starą nam zabrali ?
    Są tylko jakieś mało czytelne pieczątki i wpisy...
    Wiem od ojca, że za dwie pozostałe "bliźniacze książeczki" jakieś
    5 lat temu udało się dostać chyba z 20 tysięcy z premii
    gwarancyjnej... ale tamte nigdy nie zostały wymienione na nowe !

    Jest sens o to się wykłócać z PKO ? Czytam i czytam i coś mnie
    bierze, jak to czytam :-/

    yourij