  • 1. Data: 2006-05-30 20:09:14
    Temat: OC komunikacyjne - 2 włascicieli
    Od: DaNsOuNd <d...@a...pl>

    Witam

    Mam następujące pytanie. Jest samochód i dwoje współwłaścicieli. Jeden z
    współwłaścicieli ma szkodę. Czy drugi współwłaściciel także traci
    zniżki? Jak zrobić aby drugi nie stracił zniżek??

    nick......: DaNsOuNd
    name......: Daniel Rykowski
    contact...: dansound (AT) adres (DOT) pl

  • 2. Data: 2006-05-30 20:34:25
    Temat: Re: OC komunikacyjne - 2 włascicieli
    Od: Sarpedon <f...@t...cy>

    DaNsOuNd napisał(a):

    > Mam następujące pytanie. Jest samochód i dwoje współwłaścicieli. Jeden z
    > współwłaścicieli ma szkodę. Czy drugi współwłaściciel także traci
    > zniżki? Jak zrobić aby drugi nie stracił zniżek??

    tak, drugi wlasciciel takze traci na tym. z tym ze:
    - po szkodzie nie traci calosci znizek a jedynie jakis tam procent
    - tracone sa znizki pod warunkiem ze to byla jego wina i koszta
    ponoszone sa z jego ubezpieczenia.