  • 11. Data: 2014-07-29 13:26:44
    Temat: Re: Polskie przepisy traktują przewóz kamizelek i hełmów tak samo jak wywóz czołgu
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 29 Jul 2014 13:17:02 +0200 osobnik zwany mkarwan
    napisał:

> [...]
    kraine-z-
    setkami-

    > Nie zauważyłem aby uprawiał propagandę prosowiecką. Masz na to jakieś
    > dowody w postaci linków do jego listów gdzie taka propagandę uprawia?

    nie poradzę na Twoje wybiórcze postrzeganie rzeczywistości. Podobnie jak
    w przypadku chorobliwego zainteresowania żydami

    > Używasz wobec mnie kłamliwego, niczym nieuzasadnionego określenia.
    > Ostrzegam cię, że łamiesz prawo.

    a ja po raz kolejny mówię Ci, że mi twoje ostrzeżenia wiszą. jesteś po
    prostu tchórzem, który boi się pójśc do sądu.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2014-07-29 13:29:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.07.2014 13:13, mkarwan pisze:
    > w wiadomości news:lr7tju$3tp$1@node1.news.atman.pl...

    > Czy oprócz okazywania chamstwa i wulgarności potrafisz odpowiadać na
    > pytanie?

    To odpowiedz mi, dlaczego zjadasz ludzkie zwoki?! (jeśli już mamy
    konkurs pytań oderwanych od rzeczywistości)

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 13. Data: 2014-07-29 13:46:07
    Od: Kapibara <x...@y...zzz>

    Dnia Tue, 29 Jul 2014 13:13:23 +0200, mkarwan napisał(a):

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:lr7tju$3tp$1@node1.news.atman.pl...

    > Czy oprócz okazywania chamstwa i wulgarności potrafisz odpowiadać na
    > pytanie?

    Jesteś ostatnią osobą, która ma moralne prawo do zadawania pytań innym, bo
    sam rzadko kiedy na nie odpowiadasz. Przykład? Wielokrotnie zadawane przeze
    mnie pytanie, które przytoczę po raz kolejny:
    Co trzeba napisać na twój temat, abyś przestał ostrzegać, a poszedł z tym
    do sądu?

  • 14. Data: 2014-07-29 15:09:25
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lr7vkl$f99$1@usenet.news.interia.pl>,
    "mkarwan" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:lr7tju$3tp$1@node1.news.atman.pl...

    > Czy oprócz okazywania chamstwa i wulgarności potrafisz odpowiadać na
    > pytanie?

    No, wlasnie.
    A co z zaleglymi pytaniami na ktore nigdy nie odpowiedziales?
    Np. skad sie u ciebie wzielo to twoje patologiczne zainteresowanie
    Zydami?
    --
    TA

  • 15. Data: 2014-07-29 19:11:35
    Od: "mkarwan" <m...@p...onet.pl>

    wiadomości news:lr80ij$70q$1@node1.news.atman.pl...

    > To odpowiedz mi, dlaczego zjadasz ludzkie zwoki?! (jeśli już mamy konkurs
    > pytań oderwanych od rzeczywistości)

    Moje pytania dotyczą tego co napisałeś.
    Czy oprócz idiotyzmów o zjadaniu ludzkich zwłok, okazywania chamstwa i
    wulgarności potrafisz odpowiedzieć na zadane ci pytania?
    Powtórzę te pytania.

  • 16. Data: 2014-07-29 19:16:46
    Od: "mkarwan" <m...@p...onet.pl>

    > setkami-

    > nie poradzę na Twoje wybiórcze postrzeganie rzeczywistości. Podobnie jak
    > w przypadku chorobliwego zainteresowania żydami

    Skoro nie potrafisz przedstawić dowodów w postaci linków to znaczy, że ich
    nie masz.
    To znaczy, że stawiasz zarzuty, których nie potrafisz udowodnić.
    Czyli po prostu kłamiesz na temat Wiesiaczka.

    > a ja po raz kolejny mówię Ci, że mi twoje ostrzeżenia wiszą. jesteś po
    > prostu tchórzem, który boi się pójśc do sądu.

    Udowodniłeś po raz kolejny, że używasz wobec mnie kłamliwych określeń.

  • 17. Data: 2014-07-29 20:25:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    http://lmgtfy.com/?q=%C5%BCydzi+mkarwan

    > To znaczy, że stawiasz zarzuty, których nie potrafisz udowodnić. Czyli
    > po prostu kłamiesz na temat Wiesiaczka.

    nie poradzę, że jesteś ograniczony i nie umiesz zobaczyć tego co oczywiste

    > Udowodniłeś po raz kolejny, że używasz wobec mnie kłamliwych określeń.

    potwierdziłeś właśnie, że mówię prawdę. Nadal mnie nie pozwałeś. Czyli
    twoje ostrzeżenia to kłamstwo. CBDO.

  • 18. Data: 2014-07-29 21:18:25
    Od: "mkarwan" <m...@p...onet.pl>

    > http://lmgtfy.com/?q=%C5%BCydzi+mkarwan

    Czego to ma być dowód?

    > nie poradzę, że jesteś ograniczony i nie umiesz zobaczyć tego co oczywiste

    Nie przedstawiłeś żadnego linktu potwierdzającego twoje zarzuty.
    To znaczy, że świadomie kłamiesz.

    > potwierdziłeś właśnie, że mówię prawdę. Nadal mnie nie pozwałeś. Czyli
    > twoje ostrzeżenia to kłamstwo. CBDO.

    Powtarzam, używasz wobec mnie kłamliwego, niczym nieuzasadnionego
    określenia.

  • 19. Data: 2014-07-29 21:28:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 29 Jul 2014 21:18:25 +0200 osobnik zwany mkarwan
    napisał:

    > Powtarzam, używasz wobec mnie kłamliwego, niczym nieuzasadnionego
    > określenia.

    możesz powtarzać do oporu. Nic to nie zmieni w tym, że udowodniłem , że
    kłamiesz. Z każdym powtórzeniem będziesz udowadniał coraz bardziej :)

  • 20. Data: 2014-07-29 22:00:00
    Od: "mkarwan" <m...@p...onet.pl>

    > możesz powtarzać do oporu. Nic to nie zmieni w tym, że udowodniłem , że
    > kłamiesz. Z każdym powtórzeniem będziesz udowadniał coraz bardziej :)

    Niczego nie udowodniłeś.