  • 21. Data: 2014-07-30 04:30:37
    Temat: Re: Polskie przepisy traktują przewóz kamizelek i hełmów tak samo jak wywóz czołgu
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lr8s23$b5c$1@usenet.news.interia.pl>,
    "mkarwan" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Czego to ma być dowód?

    Po polsku nie mowi sie w tym kontekscie 'dowod czego' a 'dowod na cos'.
    Ewentualnie 'dowodzic czegos'.
    To byl dowod na twoje zainteresowania zydami.
    Ja doloze kolejny:
    http://www.google.com/search?q=mkarwan+antysemita

    > Nie przedstawiłeś żadnego linktu potwierdzającego twoje zarzuty.
    Jak nie, skoro tak.
    Link, bo o to ci chyba chodzilo, jest powyzej. Teraz sa dwa.

    > To znaczy, że świadomie kłamiesz.

    Jesli nie widzisz tego co inni widza, to znaczy ze albo masz klopoty ze
    wzrokiem, albo jestes pierdolniety.

    > Powtarzam, używasz wobec mnie kłamliwego, niczym nieuzasadnionego
    > określenia.
    Klamiesz, mkarwan. Jak zwykle zreszta.
    --
    TA

  • 22. Data: 2014-07-30 11:40:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.07.2014 19:11, mkarwan pisze:

    > Moje pytania dotyczą tego co napisałeś.
    > Czy oprócz idiotyzmów o zjadaniu ludzkich zwłok, okazywania chamstwa i
    > wulgarności potrafisz odpowiedzieć na zadane ci pytania?
    > Powtórzę te pytania.
    > Nie podoba ci się karanie banderowców?
    > Dlaczego?

    Jakich banderowców, tępy neosowiecki zdrajco Polski?

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 23. Data: 2014-07-30 20:11:02
    Od: "mkarwan" <m...@p...onet.pl>

    wiadomości news:lraeiq$746$1@node2.news.atman.pl...

    > Jakich banderowców, tępy neosowiecki zdrajco Polski?

    Wypisujesz kłamstwa na mój temat.
    Ostrzegam cię, że łamiesz prawo.

    Moje pytania dotyczą tego co napisałeś.
    Czy oprócz idiotyzmów o zjadaniu ludzkich zwłok, okazywania chamstwa i
    wulgarności, kłamstw na mój temat potrafisz odpowiedzieć na zadane ci
    https://groups.google.com/forum/#!msg/pl.pregierz/BU
    YcIlN1BUo/UH-UX1oVlhQJ

  • 24. Data: 2014-07-30 20:45:15
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-07-30 20:11, mkarwan pisze:
> [...]
    > Czy oprócz idiotyzmów o zjadaniu ludzkich zwłok, okazywania chamstwa i
    > wulgarności, kłamstw na mój temat potrafisz odpowiedzieć na zadane ci

    Tępa antysemicka gnido. Odpowiedz najpierw na jakiekolwiek pytanie które
    TOBIE postawiono

    --
    Sonn

  • 25. Data: 2014-07-30 20:45:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 30.07.2014 20:11, mkarwan pisze:

    > Wypisujesz kłamstwa na mój temat.
    > Ostrzegam cię, że łamiesz prawo.

    Prawo łamiesz ty z każdym twoim śmierdzącym oddechem!

    > Powtórzę te pytania.
    > Nie podoba ci się karanie banderowców?

    A ja się pytam: jakich banderowców, ty neosowiecka świnio?

  • 26. Data: 2014-07-30 21:59:40
    Od: "mkarwan" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości

    > Prawo łamiesz ty z każdym twoim śmierdzącym oddechem!

    > A ja się pytam: jakich banderowców, ty neosowiecka świnio?

    Znowu wypisujesz kłamstwa na mój temat.

  • 27. Data: 2014-07-30 22:24:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 30.07.2014 21:59, mkarwan pisze:

    > Znowu wypisujesz kłamstwa na mój temat.

    Piszę samą prawdę, psie putina.

    > Ostrzegam cię, że łamiesz prawo.

    Zaczynam podejrzewać, że zostałeś poczęty z naruszeniem prawa.

    > Nie podoba ci się karanie banderowców?

    A ja się pytam: jakich banderowców? Gdzie ich widzisz putinowska gnido?

  • 28. Data: 2014-07-30 22:56:18
    Od: "mkarwan" <m...@p...onet.pl>

    > Piszę samą prawdę, psie putina.
    > Zaczynam podejrzewać, że zostałeś poczęty z naruszeniem prawa.
    >
    > A ja się pytam: jakich banderowców? Gdzie ich widzisz putinowska gnido?

    Ostrzegam Pana, że pisze Pan o mnie nieprawdę mając na celu
    pomówienie i znieważenie mnie.
    Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. są to czyny zabronione

  • 29. Data: 2014-07-30 23:22:53
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lrbm5k$fba$1@usenet.news.interia.pl>,
    "mkarwan" <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > pomówienie i znieważenie mnie.
    > Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. są to czyny zabronione

    No, wlasnie.
    A co z zaleglymi pytaniami na ktore nigdy nie odpowiedziales?
    Np. skad sie u ciebie wzielo to twoje patologiczne zainteresowanie
    Zydami?
    --
    TA

  • 30. Data: 2014-07-30 23:32:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 30.07.2014 22:56, mkarwan pisze:
> [...]
    > pomówienie i znieważenie mnie.
    > Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. są to czyny zabronione

    Skocz mi, łajzo.