  • 1. Data: 2014-07-26 16:28:38
    Temat: Czy to jest zakłucanie ciszy i spokoju, i jeśli tak jaki paragraf w sensie znaczenia?
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Nalewam wodę z plastikowej butelki po napoju do doniczki na balkonie.
    Butelka jest pełna więc wyraźnie słyszalne jest : bul,bulbul, bul...
    Sąsiadka z dołu dże się: "Kobieto co ty wode lejesz!"
    Czy takie zahowanie podlega pod naruszanie ciszy- w południe, lub inne
    paragrafy i do kogo z tym - strażmiejska? Policja?

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_03f

  • 2. Data: 2014-07-26 18:44:28
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-07-26 16:28, Stokrotka pisze:
> [...]
    > Czy takie zahowanie podlega pod naruszanie ciszy- w południe, lub inne
    > paragrafy i do kogo z tym - strażmiejska? Policja?

    Tak jest. Podlega to pod paragraf jeśli woda z twoich doniczek leje się
    na jej balkon i np. pranie na nim wywieszone czy tam cokolwiek innego.

    Podobnie jak ty kwalifikujesz się pod przepisy ustawy o ochronie zdrowia
    psychicznego

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2014-07-26 19:25:28
    Od: Kapibara <x...@y...zzz>

    Dnia Sat, 26 Jul 2014 16:28:38 +0200, Stokrotka napisał(a):

> [...]
    > Czy takie zahowanie podlega pod naruszanie ciszy- w południe, lub inne
    > paragrafy i do kogo z tym - strażmiejska? Policja?

    Masz garaż z balkonem?

  • 4. Data: 2014-07-27 00:05:18
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 26 Jul 2014 18:44:28 +0200, Sonn <p...@p...onet.pl>
    wrote:
    > Tak jest. Podlega to pod paragraf jeśli woda z twoich doniczek leje
    się
    > na jej balkon i np. pranie na nim wywieszone czy tam cokolwiek
    innego.

    A niekoniecznie, byłem świadkiem jak prezes pewnej spółdzielni na
    skargę jednej z mieszkanek, że jej sąsiadka z góry podlewając kwiaty
    na balkonie zalewa, jej pranie, stwierdził, że balkon nie służy do
    suszenia prania i skargę oddalił.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2014-07-27 02:05:33
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-07-27 00:05, Marek pisze:
> [...]
    > jednej z mieszkanek, że jej sąsiadka z góry podlewając kwiaty na
    > balkonie zalewa, jej pranie, stwierdził, że balkon nie służy do suszenia

    A ja niekoniecznie o praniu. Znajomy miał podobny przypadek tylko woda
    ściekała po elewacji zostawiając obrzydliwe plamy. Względnie zamiast
    prania możesz przyjąć, że ktoś wystawił sobie na balkon 50-calowa plazmę
    czy cokolwiek chcesz

    --
    Sonn

  • 6. Data: 2014-07-27 09:12:45
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 27.07.2014 02:05, Sonn pisze:
    > Względnie zamiast prania możesz przyjąć, że ktoś wystawił sobie na
    > balkon 50-calowa plazmę czy cokolwiek chcesz

    Plazma też zostawia zacieki na elewacji?

    p. m.

  • 7. Data: 2014-07-27 09:35:13
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-07-27 09:12, m pisze:

    > Plazma też zostawia zacieki na elewacji?

    /facepalm

    --
    Sonn

  • 8. Data: 2014-07-27 10:11:11
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Masz garaż z balkonem?

    Nie musi być muj balkon.

  • 9. Data: 2014-07-27 10:12:14
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

> [...]
    > zalewa, jej pranie, stwierdził, że balkon nie służy do suszenia prania i

    I słusznie, bo ten balkon musiał być niezwykle dziwny.
    Albo pranie powieszone poza balkonem.

  • 10. Data: 2014-07-27 14:19:25
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-07-27 10:12, Stokrotka pisze:

    > I słusznie, bo ten balkon musiał być niezwykle dziwny.
    > Albo pranie powieszone poza balkonem.

    Ja wiem, że mieszkając w garażu nie widziałaś na oczy suszarek
    pozabalkonowych służących do wywieszania prania poza balkon. Podobnie
    jak zapewne od dawna nie widziałaś swoich leków sądząc po aktywności na
    usenecie w ostatnim czasie

    --
    Sonn