  • 311. Data: 2005-01-11 07:43:52
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    news:41e2f5ac$1@news.home.net.pl...

    > Nie. Nie moglbym.

    Tak też myślałem.
    Prawda w oczy kole, a nikt nie chce widzieć czarno na białym, że jest
    niezbyt bystry.

    Leszek

  • 312. Data: 2005-01-11 07:52:49
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Leszek napisał(a):

    > Tak też myślałem.
    > Prawda w oczy kole, a nikt nie chce widzieć czarno na białym, że jest
    > niezbyt bystry.

    Nie, zupelnie nie o to chodzi. Po prostu jak widze doroslego faceta, ktory
    zachowuje sie jak niedojebana panienka to mnie rece opadaja...

    j.

  • 313. Data: 2005-01-11 08:10:59
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Nie, zupelnie nie o to chodzi.

    O co chodzi, to wszyscy czytajacy ten wątek widzą.
    Mój post z 10.01.2005 g.11.57 jest tak czytelny, że tylko osobnik z IQ<87
    może nie widzieć o co chodzi. Dotychczas myślałem , że tylko niejaki Rokicki
    reprezentuje taki poziom. A tu, patrz pan, taka niespodzianka.
    Tak cię to denerwuje, że zaczynasz używać słów niecenzuralnych?

    Pzdr
    Leszek

  • 314. Data: 2005-01-11 08:20:32
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia 11 Jan 2005 08:52:49 +0100, januszek <j...@p...irc.pl> napisał:

    > Nie, zupelnie nie o to chodzi. Po prostu jak widze doroslego faceta,
    > ktory zachowuje sie jak niedojebana panienka to mnie rece opadaja...

    A skąd wiesz jak zachowuje się niedojebana panienka?

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 315. Data: 2005-01-11 08:51:50
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Rodrig Falkenstein napisał(a):

    [...]

    > A skąd wiesz jak zachowuje się niedojebana panienka?

    To proste: Niedojebana panienka zachowuje sie tak jak kolega Leszek ;P

    j.

  • 316. Data: 2005-01-11 09:02:55
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Leszek napisał(a):

    [...]

> [...]
    > reprezentuje taki poziom. A tu, patrz pan, taka niespodzianka.
    > Tak cię to denerwuje, że zaczynasz używać słów niecenzuralnych?

    Alez skad. Po prostu nie zawsze w sposob cenzuralny da sie wyrazic odpowiednie
    pojecia. W ktorym ze swoich postow zdefiniowales bezpieczenstwo socjalne w taki
    sposob: "Pewność, że jutro nie straci się pracy, mieszkania itd." - przy czym,
    zupelnie pominales kwestie tego kto ma za to zaplacic - bo ktos musi...

    Na moje stwierdzenie, ze wyslanie (dzis) dziecka raz na piec lat na kolonie
    nad morze moze sobie pozwolic przecietna polska rodzina skwitowales argumentem
    "obudz sie"...

    O czym wiec ja mam z Toba rozmawiac?

    j.

  • 317. Data: 2005-01-11 09:05:36
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > To proste: Niedojebana panienka zachowuje sie tak jak kolega Leszek ;P

    Słoma z papci zawsze wyjdzie w końcu. Gdy skończą się argumenty, to twoje
    niskie urodzenie i inteligencja (wrodzona, nie mam żalu) podpowiada ci ataki
    personalne i rzucanie mięchem.
    A źródłem jest ta właśnie niska inteligencja skutkująca brakiem logiki w
    prowadzeniu dyskusji (co jasno wyłuszczyłem w moim poscie z 10.01.2005
    g.11.57). No i kółko się zamyka.Pamiętaj, że inni to widzą. Nie wstyd ci?

    Leszek

  • 318. Data: 2005-01-11 09:09:13
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Leszek napisał(a):

    > A źródłem jest ta właśnie niska inteligencja skutkująca brakiem logiki w
    > prowadzeniu dyskusji (co jasno wyłuszczyłem w moim poscie z 10.01.2005
    > g.11.57). No i kółko się zamyka.Pamiętaj, że inni to widzą. Nie wstyd ci?

    Byc moze masz racje. Jednak, jako madrzejszy, inteligentniejszy, lepiej
    urodzony i nie majacy slomy w papciach osobnik powinienes dawac sobie rade
    z takim formolowaniem myslo aby taki przyglup jak ja nie mial problemow z
    ich zrozumieniem... A ciagle mam... ;)

    j.

  • 319. Data: 2005-01-11 09:13:02
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    >W ktorym ze swoich postow zdefiniowales bezpieczenstwo socjalne w taki
    > sposob: "Pewność, że jutro nie straci się pracy, mieszkania itd."

    Nie możesz znaleźć?

    - przy >czym,> zupelnie pominales kwestie tego kto ma za to zaplacic - bo
    >ktos >musi...

    Pominąłem również to o jakie państwo chodzi.
    Widzę, że przerasta cię to.
    EOT

  • 320. Data: 2005-01-11 09:17:46
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]
    > z takim formolowaniem myslo aby taki przyglup jak ja nie mial problemow z

    Ale TYLKO ty masz problem ze zrozumieniem(przemyśl to). A jest to grupa
    dyskuyjna, publiczna. Publiczność rozumie (i niestety widzi i ocenia).
    Ty zostałeś już oceniony i szczeniackie przysrywki nic w tym temacie nie
    zmienią (co niektórym zakompleksionym osobnikom poprawia to ich
    samopoczucie, nie idź tym śladem)
    I dlatego:
    EOT-po co jeszcze bardziej "poprawiać" poziom grupy.

    Pzdr
    Leszek