  • 301. Data: 2005-01-10 10:30:56
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    news:41e25470@news.home.net.pl...

    > Skad wiesz, ze dotyczylo to minimalnego marginesu? Problem w tym, ze
    > nie wiemy ilu takich bylo. Dopiero III RP daje nam mozliwosc zapoznania
    > sie z takimi danymi. Osobiscie mysle, ze ilosc bezdomnych wtedy i dzis
    > byla (procentowo) podobna.

    Skoncentruj się na czytaniu, bo piszesz bzdury.
    Zagadka: o kim myślałem pisząc" znikomy, pomijalny margines" ???

    Pzdr
    Leszek

  • 302. Data: 2005-01-10 10:35:05
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Leszek napisał(a):

    [...]

    > Skoncentruj się na czytaniu, bo piszesz bzdury.
    > Zagadka: o kim myślałem pisząc" znikomy, pomijalny margines" ???

    W zasadzie Twoje wypowiedzi to jedna wielka zagadka. Czuje sie tak
    jakbym rozmawial, ze schizofrenikiem. Sugeruje, zebys sie jednak
    postral tak pisac aby byc rozumianym, jezeli nie potrafisz to
    sorry, lepiej nie pisz wcale.

    j.

  • 303. Data: 2005-01-10 10:57:50
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > W zasadzie Twoje wypowiedzi to jedna wielka zagadka.

    Zagadka dla osobników z IQ>85 chyba. Co widzisz tu niejasnego:
    14.24 9.01.2005-(twój post)
    ___________
    > Jest jeszcze coś takiego jak bezpieczeństwo socjalne.
    > Pewność, że jutro nie straci się pracy, mieszkania itd.

    Alez wtedy bylo podobnie. Tylko powody straty mieszkan, pracy etc byly
    inne. Polityczne. Za ulotke z opisana sprawa katynska mozna bylo zostac
    inwalida (tak los spotkal kolege z mojej szkoly - przylapano go na
    roznoszeniu ulotek i przekazano milicji. Na komendzie pobito go tak
    dotkliwie, ze zdrowia nie odzyska juz nigdy).
    17.49 9.01.2005 (mój post)
    >Tylko powody straty mieszkan, pracy etc byly
    > inne. Polityczne.

    Ile procent społeczeństwa to dotyczyło?
    ____________________
    21.35 9.01.2005 (twój post)
    > Ile procent społeczeństwa to dotyczyło?

    A skad mam wiedziec?
    ____________
    10.59 10.01.2005 (mój post)
    > A skad mam wiedziec?

    To po co piszesz o szykanowaniach politycznych, jeśli dotyczyło to
    znikomego, pomijalnego marginesu?
    ________________
    11.09 10.01.2005 (twój post w którym przerabiasz politycznie szykanowanych
    na bezdomnych)
> [...]

    nie wiemy ilu takich bylo. Dopiero III RP daje nam mozliwosc zapoznania
    sie z takimi danymi. Osobiscie mysle, ze ilosc bezdomnych wtedy i dzis
    byla (procentowo) podobna. Jednak dostep do informacji na ten temat
    jest dzis prosty. I tu wlasnie jest pies pogrzebany.
    ___________________

    I ty mi chcesz zarzucać niejasność wypowiedzi. Mam alergię na nonsensy i
    brak logiki w prowadzeniu dyskusji. To co Ty reprezentujesz trąca mi
    "blondynizmem';)
    I dlatego zniesmaczony zaproponowałem EOT. Nie zauważyłeś?

    Pzdr
    Leszek

  • 304. Data: 2005-01-10 11:16:52
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Leszek napisał(a):

    [...]

    > I ty mi chcesz zarzucać niejasność wypowiedzi. Mam alergię na nonsensy i
    > brak logiki w prowadzeniu dyskusji. To co Ty reprezentujesz trąca mi
    > "blondynizmem';)

    Zacznij od tego, zeby ze swoich wlasnych wypowiedzi wyeliminowac te alergeny ;P

    > I dlatego zniesmaczony zaproponowałem EOT. Nie zauważyłeś?

    Nie, nie zauwazylem. Z mojego punktu widzenia probowales ukryc sie za EOT-em ;P

    j.

  • 305. Data: 2005-01-10 15:17:33
    Od: "Andrzej" <r...@y...com>

> [...]
    > jakbym rozmawial, ze schizofrenikiem. Sugeruje, zebys sie jednak
    > postral tak pisac aby byc rozumianym, jezeli nie potrafisz to

    Leszek to wariat, który uważa innych rozmówców za wariatów.
    Jest taka choroba. Bardzo ciężka i trudna do wyleczenia.
    nawet doktorowi Krukowi napisał, że jest chory umysłowo.
    Bezczelny piernicznięty w mózg lewicowiec.

    Jeżeli nie jesteś psychiatrą, to lepiej z nim nie rozmawiaj.
    Możesz się zarazić.

    Andrzej

  • 306. Data: 2005-01-10 15:41:39
    Od: "Andrzej" <r...@y...com>

    > Czyli nie walczyłeś z komuną. W porządku. Znaczy byłeś biernym
    > uczestnikiem zdarzeń, nie działałeś w opozycji i nie miałeś nic przeciwko
    > systemowi. Też dobrze, wielu tak robiło i wyszło na ludzi.

    Czytaj co doktor pisze idioto.
    Nigdzie nie napisał, że nie miał nic przeciwko waszej faszyzującej komunie.
    Pytał tylko, czy masz idioto informacje i dowody na to, że walczył.

    > Mam. Ale nie wyjadę, bo mi się w tym kraju podoba.

    Skąd wiesz, że jemu się nie podoba?

    > Tobie się nie podoba,

    nie napisał tego komunistyczny idioto.

    > rozpisujesz się jak to pięknie jest w USA, jak to pieknie było w Japonii -
    > to wyjedź skoro ci wolno.

    Pięknie jest też w Chorwacji nad Adriatykiem, co nie oznacza, że wszyscy tam
    muszą wyjechać i pozostawić w Polsce jednego idiotę Falkensteina.

    > Miło mi. Podejrzewałem, ale nie byłem pewien. Ale samokrytykę przyjmuję.
    > Czy to znaczy, że mogę cię tak nazywać?

    To nie wypada magistrowi pisać, że podejrzewa doktora o idiotyzm na podstawie
    własnych psychodelicznych urojeń.

    > Powinien też wiedzieć, że wtedy była milicja obywatelska a nie policja.

    Rozumiem, że jeżeli ktoś zabije idiote Falkensteina jako Leszek Pierdyknięty,
    potem zmieni nazwisko na Leszek Miler, to będzie to już dla prawa ktoś inny.
    Tak jak milicja obowatelska była inną formacją a policja jest inną.

    > Konstytucja daje prawo do swobody wypowiedzi, ograniczanej obowiązującym
    > prawem rangi ustawowej. Jednym słowem wolno pisać kłamstwa, bzdury i
    > nieścisłości. Ale czy to wypada doktorowi?

    A czy wypada magistrowi Falkensteinowi obrażać doktora Kruka?
    Nie wypada, a mimo to Falkensteni obraża go ewidentnie i publicznie.

    > Co nie zmienia faktu, że został wybrany w demokratycznych wyborach.

    Takich demokratycznych w jakich nie wybrano Juszczenki, a potem go wybrano, gdy
    udowodniono, że nie były demokratyczne.
    Kto miał to w Polsce udowodnić, skoro prawnicy i sądy to w większości razem z
    SLD i niektórymi policjantami jedna szajka.

    > Bo, dzieciaku, demokracja polega także na tym, że inni mogą mieć poglądy
    > odmienne od naszych

    pięknie Falkenstein. Długo to idiocie zajęło, żeby na to wpaść.
    Nauczył się czegoś od doktora.

    > i wybrać do parlamentu ludzi, którzy nam sie nie
    > podobają. Co nie zmienia faktu, że ustawy uchwalone przez taki sejm są
    > prawem i nalezy ich przestrzegać.

    Pęczaki nam nie będą ustaw uchwalać za pieniądze, to my będziemy przestrzegać.
    (Polacy)

    > A jak rozpoznasz przedstawiciela faszyzmu i komunizmu?

    Nie wiem jak doktor to rozpoznaje dla mnie ewidentnie jesteś faszystowskim
    idiotą.

    > A nie zauważyłeś, że dla
    > niego ty możesz być przedstawicielem faszyzmu?

    kłania się teoria względności.
    Dla mnie jesteś idiota.

    > Ale tytuł zobowiązuje.

    Do czego?
    Gdzie podstawa prawna do takiego stwierdzenia?

    > Jak chcesz się zachowywac jak robotnik to nie pisz sobie Ph.D. po
    > nazwisku. Bo to nie przystoi.

    O to trzeba Dulskich spytać.

    Andrzej

  • 307. Data: 2005-01-10 20:56:53
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Zacznij od tego, zeby ze swoich wlasnych wypowiedzi wyeliminowac te
    > alergeny ;P

    Mógłbyś ustosunkować się do zacytowanych postów obrazujących Twój brak
    logiki? Czy nie potrafisz się skoncentrować na ich przeczytaniu?

    Pzdr
    Leszek

  • 308. Data: 2005-01-10 20:57:39
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej" <r...@y...com> napisał w wiadomości

    > Jeżeli nie jesteś psychiatrą, to lepiej z nim nie rozmawiaj.
    > Możesz się zarazić.

    Uspokój się. Wszyscy wiemy, że tylko Ty jesteś normalny;))))))))))))))

    Leszek

  • 309. Data: 2005-01-10 21:00:16
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Czytaj co doktor pisze idioto.

    Masz rację. Tylko ty i doktor jesteście normalni.
    Reszta to idioci!
    Idź do mamy, niech ci da lekarstwo;)))

    Leszek

  • 310. Data: 2005-01-10 21:37:48
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Leszek napisał(a):

    > Mógłbyś ustosunkować się do zacytowanych postów obrazujących Twój brak
    > logiki? Czy nie potrafisz się skoncentrować na ich przeczytaniu?

    Nie. Nie moglbym. Gdybym to zrobil musialbym przytoczyc Twoje posty
    i wykazac w nich brak logiki. Ja jednak nie jestem shizofrenikiem
    i zwyczajnie Ciebie splonkuje - jak tylko wytrzyzwieje, rzecz jasna :P

    j.