  • 1. Data: 2019-05-10 19:30:04
    Temat: Tropiciel rasizmu, czy zwykły przestępca
    Od: u2 <u...@o...pl>

    https://wpolityce.pl/kryminal/443211-rafal-gawel-ukr
    yl-sie-w-norwegii-i-poprosil-o-azyl

    Tropiciel rasizmu, czy zwykły przestępca? Rafał Gaweł ukrył się w
    Norwegii i poprosił o azyl! Atakuje polityków PiS i wykorzystuje śmierć
    Adamowicza

    opublikowano: 18 kwietnia ? aktualizacja: 18 kwietnia

    Kolejny przestępca skazany prawomocnym wyrokiem, który twierdzi, że
    reżim w Polsce chce go zniszczyć i pognębić! Tym razem trafiło na Rafała
    Gawła, byłego szefa Ośrodka Monitorowania Zachowań Rasistowskich i
    Ksenofobicznych. Skazany na więzienie za oszustwo i wyłudzenie nie
    stawił się w więzieniu, nawet gdy wystawiono za nim list gończy. Gdzie
    jest ten ,,tropiciel" rasizmu i ksenofobii w Polsce? Poinformował, że
    przebywa w Szwecji, gdzie poprosił o azyl polityczny! Skazany za
    ordynarne przekręty Gaweł twierdzi, że ścigają go neonazistowskie gangi,
    obwinia polityków PiS i wykorzystuje śmierć prezydenta Pawła Adamowicza.

    CZYTAJ TAKŻE:Wszędzie dopatrywał się rasizmu, teraz sam ma kłopoty.
    Rafał Gaweł trafi na dwa lata do więzienia za oszustwa gospodarcze

    Gaweł opisał na facebooku łzawą historyjkę rzekomych

    Chcę Państwa oficjalnie poinformować, że od kilku miesięcy mieszkam
    w Norwegii, gdzie wystąpiłem o azyl polityczny. Wyjechałem razem z żoną,
    córeczką i naszym kotem, bo w Polsce groziło nam niebezpieczeństwo.

    - histeryzuje Gaweł na facebooku.

    Gaweł przekonuje też, że nie ukrywa się i nigdy się nie ukrywał.
    Twierdzi też, Natychmiast po przyjeździe do Norwegii zgłosił miejsce
    swojego pobytu, a ,,informacja ta została odnotowana i wprowadzona do
    międzynarodowych baz danych, do których dostęp mają również polskie
    organy ścigania".

    Gaweł histeryzuje, że wyjechał z Polski, bowiem groziło mi
    niebezpieczeństwo ze strony ministra Adama Andruszkiewicza i Bartosza
    Kownackiego!

    Wielokrotnie publicznie mi groził; norweskiej policji przekazałem
    nagranie, na którym słychać jak stwierdza że wydał polecenie by ,,zajęli"
    się mną jego koledzy z jednej ze skrajnie prawicowych organizacji. Byłem
    nękany na wniosek i polecenie ministra Bartosza Kownackiego, który
    składał fałszywe zawiadomienia wobec mnie naciskając na policjantów i
    doprowadzając do nieuzasadnionych przesłuchań.

    - pisze Gaweł w swoim liście.

    Gaweł jest przekonany, że stał się obiektem zemsty białostockich
    prokuratorów.

    Ujawniłem ich powiązania ze skrajną prawicą i doprowadziłem do
    kontroli w prokuraturze, w wyniku której zwolniony został jej szef
    (później minister Ziobro przywrócił go do pracy i awansował wszystkich
    prokuratorów zamieszanych w aferę ,,swastyki jako symbolu szczęścia").
    Byłem nękany przez działania białostockich prokuratorów prowadzących
    wobec mnie działania, których celem było zniszczenie mnie i instytucji,
    jakie założyłem i prowadziłem, w tym przede wszystkim Ośrodka
    Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych. Na zlecenie
    białostockiej prokuratury byłem bezprawnie pozbawiony wolności, znęcano
    się nade mną, gdy byłem zatrzymywany pozbawiano mnie dostępu do leków i
    leczenia.

    - wylicza Gaweł.

    Zostałem pozbawiony sprawiedliwego procesu, ten w którym zostałem
    skazany był prowadzony na podstawie dowodów i materiałów dostarczonych
    przez prokuraturę, którą wcześniej skompromitowałem ujawniając jej
    powiązania ze skrajną prawicą. (...). Zostałem skazany za czyny, których
    nie popełniłem na podstawie sfabrykowanych dowodów. W procesie, w którym
    bronili mnie sami pokrzywdzeni, mówiąc przed sądem pod przysięgą, że ich
    nie oszukałem. Byłem zastraszany, nękany i traktowany w nieludzki sposób
    przez polskie organy ścigania i mam na to dowody.

    - twierdzi Gaweł.

    CZYTAJ RÓWNIEŻ:Ośrodek monitorowania ksenofobii czy dziupla lewackiego
    oszusta? Śledczy przeszukują biura Pawła Gawła skazanego na 4 lata
    więzienia za oszustwa!

    Co ciekawe, Gaweł, który dziś powinien odbywać karę więzienia, podpina
    się pod tragedię śmierci Pawła Adamowicza, prezydenta Gdańska,
    zamordowanego w trakcie gdańskiego finału WOŚP.

    Przed wyjazdem z Polski spotkałem się z Pawłem Adamowiczem,
    opowiadał mi czego doświadczał i jak niszczono jego życie, rodzinę,
    bliskich. Postanowiliśmy wspólnie działać przeciwko takim totalitarnym
    działaniom władzy. Chcieliśmy rozbudować instytucję Ośrodka
    Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych jako niezależnej
    organizacji patrzącej na ręce władzy. To, co spotkało prezydenta
    Adamowicza było efektem budowania niechęci społecznej do jego osoby,
    stali za tym konkretni ludzie, tak jak konkretni ludzie stoją za
    rozpętaną do granic absurdu kampanią nienawiści wobec mojej
    osoby.Wyjechałem z Polski nie po to żeby uciekać przed
    odpowiedzialnością, lecz by chronić własne życie.

    - twierdzi były szef Ośrodka Monitorowania Zachowań Rasistowskich i
    Ksenofobicznych.

    Opowieści Rafała Gawła, to cwana próba uniknięcia odpowiedzialności za
    przekręty, które udowodnił mu sąd. Przed tym nie uchroni go żaden azyl.

    WB

    autor: Kronika kłamliwej histerii

    --
    George Orwell :