  • 1. Data: 2003-03-24 12:43:53
    Temat: Policja do mnie dzwoniła?
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    Witam
    Mam internetowy problem:

    Jakiś czas temu (zimą, ale dokładnie nie pamiętam) ktoś wysłał z mojego
    kompa na grupę słowo wulgarne. Po jakimś czasie przeglądam grupę i widzę, że
    niby to ja je wysłałem i reakcja grupowiczów była natychmiastowa -
    naskoczyli na mnie, co jest oczywiste.
    Ja nie robiłem z tym nic, wiedząc, że mnie to niedotyczy, a za innych nie
    chcę przepraszać. Co bym nie był kojarzony dalej z tym faktem zmieniłem
    tylko nick.
    A poza tym nie wiedziałem, że ktoś będzie za taką bzdurę coś komuś donosić.
    No i zadzwinili (niby policja) z zapytaniem czy coś o tym wiem, no i mówię,
    że Tak, to było wysłane z mojego komputera (firmowego), znalazłem później w
    wysłanych, że poszło ode mnie.
    Sytuacja w firmie wygląda tak, że często można wyjść na godzinę, dwie,
    komputery są udostępniane kolegom, znajomym, itp. Programy jak Outlook są
    uruchomione.
    Inne moje posty na grupy są zupełnie normalne, ale fakty stoją przeciwko
    mnie, bo przecież adres IP jest mój i ja nie zaprzeczam, że to było wysłane
    z mojego kompa.

    Pytanie:
    Co z tym dalej?
    Co mi ewentualnie grozi?
    Jacek

  • 2. Data: 2003-03-24 12:57:44
    Temat: Re: Policja do mnie dzwoniła?
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl>

    Witam,

    > Pytanie:
    > Co z tym dalej?
    > Co mi ewentualnie grozi?

    Niezle jaja se z Ciebie kumple robia ;)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl, 609 234 006

  • 3. Data: 2003-03-24 13:06:12
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Niezle jaja se z Ciebie kumple robia ;)
    > pozdr.

    Tak myślisz?
    Dzięki za optymistyczny głos.
    Jacek

  • 4. Data: 2003-03-24 13:14:14
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl>

    Witam,

    > Tak myślisz?
    > Dzięki za optymistyczny głos.

    A co w tym poscie napisales ?
    O co i kto chcialby Cie oskarzyc ?
    Przeciez to smieszne.. Pewnie ten niby-policjant wiecej by sie
    nakurwowal ze musi sie takimi duperelami zajmowac niz Ty (czy tam
    ktos za Ciebie) tych kurw wyslales na liste ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl, 609 234 006

  • 5. Data: 2003-03-24 14:33:16
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

> [...]
    > nakurwowal ze musi sie takimi duperelami zajmowac niz Ty (czy tam
    > ktos za Ciebie) tych kurw wyslales na liste ;-)

    No tam lipa taka poszła, że zginęła dziewczyna i poszedł mój post, że niby
    hujowa.
    Jacek

  • 6. Data: 2003-03-24 14:42:01
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Agent 0700 wrote:
    > No tam lipa taka poszła, że zginęła dziewczyna i poszedł
    > mój post, że niby hujowa.

    Daj spokój. Kumple Cię wkręcają.
    Na tej grupie jest co najmniej jeden - Artur Sokołowski administrator jasien.net -
    co
    to publicznie na swoich stronach hełpi się publikowaniem listów z włamania na
    pocztę
    Interii i... chodzi sobie od ponad roku spokojnie po ulicach bo prokuratura
    i policja ma ponoć chwilowo pilniejsze sprawy niż jakiś tam haker.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 7. Data: 2003-03-24 16:06:19
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Elita.pl napisał:
    > Na tej grupie jest co najmniej jeden..

    ..debil mitoman, co to groził ludziom pobiciem i pozywaniem do sądu za
    "przetwarzanie" jego imienia i nazwiska w usenecie..

    > ..i... chodzi sobie od ponad roku spokojnie po ulicach bo prokuratura
    > i policja ma ponoć chwilowo pilniejsze sprawy niż jakiś tam..

    ..paranoik :>

    Przeprszam, mspanc ;)
    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 8. Data: 2003-03-24 16:19:05
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    Wyświetlił mi się numer tego "policjanta"
    Jacek

  • 9. Data: 2003-03-24 16:29:30
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    scream wrote:
    > ..debil mitoman, co to groził ludziom pobiciem i pozywaniem do sądu za
    > "przetwarzanie" jego imienia i nazwiska w usenecie..

    Do mnie pijesz? Przypomnę, że do dziś nie doczekałem się Twojego adresu.
    A jak mawiał mój dziadek:
    "Tchórzy daje się do wybatożenia lub wychędożenia swoim parobkom"
    Więc - do mnie pijesz?

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 10. Data: 2003-03-24 16:30:04
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Agent 0700 wrote:
    > Wyświetlił mi się numer tego "policjanta"

    To podaj go. Sprawdzimy kto zacz.

    pozdrawiam
    Arek

    --