    From: "Agent 0700" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Policja do mnie dzwoniła?
    Date: Mon, 24 Mar 2003 13:43:53 +0100

    Witam
    Mam internetowy problem:

    Jakiś czas temu (zimą, ale dokładnie nie pamiętam) ktoś wysłał z mojego
    kompa na grupę słowo wulgarne. Po jakimś czasie przeglądam grupę i widzę, że
    niby to ja je wysłałem i reakcja grupowiczów była natychmiastowa -
    naskoczyli na mnie, co jest oczywiste.
    Ja nie robiłem z tym nic, wiedząc, że mnie to niedotyczy, a za innych nie
    chcę przepraszać. Co bym nie był kojarzony dalej z tym faktem zmieniłem
    tylko nick.
    A poza tym nie wiedziałem, że ktoś będzie za taką bzdurę coś komuś donosić.
    No i zadzwinili (niby policja) z zapytaniem czy coś o tym wiem, no i mówię,
    że Tak, to było wysłane z mojego komputera (firmowego), znalazłem później w
    wysłanych, że poszło ode mnie.
    Sytuacja w firmie wygląda tak, że często można wyjść na godzinę, dwie,
    komputery są udostępniane kolegom, znajomym, itp. Programy jak Outlook są
    uruchomione.
    Inne moje posty na grupy są zupełnie normalne, ale fakty stoją przeciwko
    mnie, bo przecież adres IP jest mój i ja nie zaprzeczam, że to było wysłane
    z mojego kompa.

    Pytanie:
    Co z tym dalej?
    Co mi ewentualnie grozi?