  • 91. Data: 2008-07-08 05:54:22
    Temat: Re: Policja a TrueCrypt
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Yyy napisał(a) :
    > Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote in
    >
    > wyglada na to, ze hwdp113 odpuscil sobie jakakolwiek obrone a, jak wiadomo,
    > "na pochyle drzewo kazda koza wskoczy"
    >
    > (czy nie mogl chociaz SAM BYC OBRONCA W SWOJEJ sprawie? widac, ze to kumaty
    > facet, czy nie mogl sobie troche poczytac itp.? przydaloby sie na
    > pozniej...)

    Pomyliłeś osoby. Występują tu 2 różne osoby. Inicjator wątku i
    druga osoba od płyt.

    > przeciez to nieetyczne !!?
    > co z etyka zawodowa zawodu prokuratora ???

    Na jakim świecie żyjesz? To jest prawo, a nie etyka. Niestety.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 92. Data: 2008-07-08 06:47:52
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 7 Jul 2008 14:30:21 +0000 (UTC),
    Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl> screamed:

    > A czego sie spodziewales? :)

    Że ciężko jest złamać 23-znakowe hasło. ;)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:229B ]
    [ 08:47:29 user up 11762 days, 20:42, 1 user, load average: 0.81, 0.71, 0.72 ]

    If vegetarians eat vegetables, what do humanitarians eat?

  • 93. Data: 2008-07-08 10:48:52
    Od: "Jacen" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
    > In the darkest hour on Mon, 07 Jul 2008 10:13:15 +0200,
    > Any User <u...@a...pl> screamed:

    > Prędzej czy później by znaleźli. W przypadku programów szyfrujących
    > prędzej.

    Może i znaleźli, ale mogli nie pochwalić się tym, albo
    poinformowali tylko tych co b.dobrze płacą.

  • 94. Data: 2008-07-08 12:38:12
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 07.07.2008 gargamel <s...@d...lina> napisał/a:
    > ale wchodzisz w jakieś nieważne sprawy, a nie widzisz sensu i idei
    > szyfrowania:O(

    Niestety nie rozumiesz (i nawet nie probujesz sie ustosunkowac) do clue
    sprawy.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * Jabber ID: v...@c...pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ5JIV *

  • 95. Data: 2008-07-08 12:39:51
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 07.07.2008 gargamel <s...@d...lina> napisał/a:
    > szyfrowanie polega na ukrywaniu kluczy szyfrujacych (np. na zewnętrznych
    > nośnikach danych, albo w pamięci ale z pamiętaniem długich haseł bywają
    > kłopoty), a nie umieszczaniu ich na widoku i jakimś tam zabezpieczaniu
    > hasłami

    Niestety dalej nic nie rozumiesz. Haslo nie jest zabezpieczeniem wlasciwego
    klucza. Haslo (po poddaniu go skrotowi kryptograficznemu) jest kluczem.

  • 96. Data: 2008-07-08 12:40:59
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 07.07.2008 gargamel <s...@d...lina> napisał/a:
    > ale pendraiwa byś musiał chować pod dywanem, a jak się chce w główce klucze
    > pamiętać to jest co jest (pseudoszyfrowanie zamiast szyfrowania:O)

    Opowiadasz takie bzdury, ze boli glowa :)

  • 97. Data: 2008-07-08 13:41:18
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    gargamel napisał(a) :
    > albo w pamięci ale z pamiętaniem długich haseł bywają
    > kłopoty)

    To może bierz Bilobil? :-P

    > głupią teorią jest twierdzenie o pamięci absolutnej nieulotnej (zwłaszcza
    > długich haseł:O)

    Może jakiś kurs Ci pomoże?

    > to jest twój błąd, skoro przechowujesz kopie danych w formie
    > niezaszyfrowanej to tak jakbyś wcale danych nie szyfrował:O(

    Podejrzewasz mnie o takie rzeczy, ze powinienem się właściwie
    obrazić :-P

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 98. Data: 2008-07-08 13:49:12
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    gargamel napisał(a) :

    > oj, to jakiś wypaczony rozsądek, pomyśl inaczej:
    >
    > - po kiego grzyba ktoś wkłada masę pracy (czas, pieniądze, studia i takie
    > tam) żeby swoją pracę oddawać za darmo?
    > - albo żeby sobie odciąć drogę do potencjalnych profitów jakie można czerpać
    > z wglądu do szyfrowanych informacji?
    > - to prosty sposób wyciągania informacji od głupich naiwniaków

    No to żeś powiedział.

    > to tak odnośnie zdrowego rozsądku, ale są i fakty,

    fakty, powiadasz? Czy też może raczej Fakty? Bo te rewelacje to
    chyba masz z tych ostatnich.

    > jak byś się trochę
    > światem wokół ciebie interesował to byś wiedział że np. w usa wszystkie
    > technologie kryptograficzne są pod kąt rządu i USArmy, oni znają wszystkie
    > tylne furtki

    Wiesz co? Było wesoło, ale "nie chce mi się z Tobą gadać"

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 99. Data: 2008-07-08 15:35:29
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 7 Jul 2008 21:56:14 +0200, gargamel napisał(a):

    > to tak odnośnie zdrowego rozsądku, ale są i fakty, jak byś się trochę
    > światem wokół ciebie interesował to byś wiedział że np. w usa wszystkie
    > technologie kryptograficzne są pod kąt rządu i USArmy, oni znają wszystkie
    > tylne furtki (po to żeby skutecznie sobie radzić z przestępczością, oraz
    > arabami:O)

    Bajki. W standardowej implementacji DRGB też podobno jest backodoor -
    i co z tego - wszyscy o nim wiedzą, a jak go obejść jest podane
    w instrukcji autora standardu - NSA. Jeżeli ktoś weźmie standardową
    implementację to sam jest sobie winny. Tak samo jak ktoś kupi "tajne
    oprogramowanie o którym nikt nic nie wie" - sam się podkłada.

    Akurat co do szyfrowania to jest 100% pewny algorytm. Ale nie ma
    100% pewnych praktycznych implementacji. ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 100. Data: 2008-07-08 15:48:41
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> wrote in

    > Pomyliles osoby. Występuja tu 2 rózne osoby. Inicjator watku i
    > druga osoba od plyt.

    przperaszam , ale to nie zmienia istoty problemu
    jak sadzicie, czy nie mozna w takiej sytuacji (ze sie nie ma kupy kasy ale
    sie tez nie jest analfabeta) sie pokusic o SAMOobrone? (jakkolwike to brzmi
    ;> )

    > Na jakim swiecie zyjesz? To jest prawo, a nie etyka. Niestety.

    znaczy, ze nie ma jakiegos kodeksu, regul postepowania?
    przeciez chodzi o sprawe KONKRETNA - zeby prokurator nie stosowal zarzutow
    bezzasadnych prawnie, liczac tylko i wylacznie na to, ze oskarzony nie ma
    dobrego obroncy ?!!

    --
    Y?