  • 1. Data: 2008-07-04 19:28:59
    Temat: Biorę kredyt i wyjeżdżam do UK - będą mnie ścigać?
    Od: Jp <p...@g...pl>

    Zamierzam wziąć kredyt gotówkowy w polskim banku i wyjechać do Wlk.
    Brytanii z zamiarem niespłacania tego kredytu. Czy mogą mnie tam
    skutecznie ścigać? W jaki sposób? Jak dowiedzą się o miejscu mojego pobytu?

  • 2. Data: 2008-07-04 19:44:18
    Temat: Re: Biorę kredyt i wyjeżdżam do UK - będą mnie ścigać?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jp wrote:
    > Zamierzam wziąć kredyt gotówkowy w polskim banku i wyjechać do Wlk.
    > Brytanii z zamiarem niespłacania tego kredytu. Czy mogą mnie tam
    > skutecznie ścigać? W jaki sposób? Jak dowiedzą się o miejscu mojego pobytu?

    w momencie wzięcia kredytu zabiorą ci dowód i paszport więc nigdzie nie
    wyjedziesz.

  • 3. Data: 2008-07-04 19:45:16
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    On 4 Lip, 20:28, Jp <p...@g...pl> wrote:
    > Zamierzam wziąć kredyt gotówkowy w polskim banku i wyjechać do Wlk.
    > Brytanii z zamiarem niespłacania tego kredytu. Czy mogą mnie tam
    > skutecznie ścigać? W jaki sposób? Jak dowiedzą się o miejscu mojego pobytu?

    zlodziej

  • 4. Data: 2008-07-04 20:04:22
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Szymon von Ulezalka pisze:

    > zlodziej

    Nie złodziej, tylko oszust.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 5. Data: 2008-07-04 20:24:43
    Od: Reseller <r...@o...pl>

    Jp pisze:
    > Zamierzam wziąć kredyt gotówkowy w polskim banku i wyjechać do Wlk.
    > Brytanii z zamiarem niespłacania tego kredytu. Czy mogą mnie tam
    > skutecznie ścigać? W jaki sposób? Jak dowiedzą się o miejscu mojego pobytu?

    Jeśli masz zamiar legalnie pracować, w co wątpię, po Twoim podejściu, to
    pewnie Cię znajdą. Albo będą nękali ludzi, którzy mieszkają pod adresem
    pod którym jesteś zameldowany. Ale spokojnie, firmy windykacyjne mają
    swoje sposoby a i "nachodzony" domownik chętnie dla "świętego spokoju"
    poda jakąś informację o miejscu Twojego pobytu. Jak mawiają towarzysze
    zza Oceanu: "dwie rzeczy są w życiu pewne: śmierć i podatki", można na
    tę intencję lekko zmodyfikować... Jak? Domyśl się.

    --
    Reseller

  • 6. Data: 2008-07-04 20:26:00
    Od: "iw" <g...@o...eu>

> [...]
    > Brytanii z zamiarem niespłacania tego kredytu. Czy mogą mnie tam
    > skutecznie ścigać? W jaki sposób? Jak dowiedzą się o miejscu mojego

    Kredyt jest zabezpieczany. Mam nadzieje, ze nie poprosisz przyjaciol o
    poreczenie...

  • 7. Data: 2008-07-04 21:35:02
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g4ltls$51k$1@news.onet.pl Jp <p...@g...pl> pisze:

    > Zamierzam wziąć kredyt gotówkowy w polskim banku i wyjechać do Wlk.
    > Brytanii z zamiarem niespłacania tego kredytu.
    Co za śmieć...

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2008-07-04 21:46:45
    Od: "Tom" <t...@t...plz>

    "Jp" <p...@g...pl> wrote in message news:g4ltls$51k$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Brytanii z zamiarem niespłacania tego kredytu. Czy mogą mnie tam
    > skutecznie ścigać? W jaki sposób? Jak dowiedzą się o miejscu mojego

    jak to jest 20 zl to spokojna glowa oleja sprawe

    ale jak ich walniesz na sporo sume, znajda cie nawet za 20 lat

    sa od tego specjalisci,

    zaczna piew inwiligowac rodzine, znajomych

    nie jednemu sie zdawalo ze sie schowa.

    po 20 latach zaplacic z odsetkami to nie wiem i jeszcze w wiezieniu

  • 9. Data: 2008-07-04 21:57:20
    Od: "Tom" <t...@t...plz>

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote in message

    > Co za śmieć...
    >
    > --
    > Jotte

    Nie przesadzaj a wiesz na ile banki okradaja ludzi, tyle ze to robia po
    przykrywka prawa.

    A tu oplata manipulacyjna, a tu oplata za to za tamto, daj ci kredyt a ty
    robisz na nich przez 20 lat i splacasz odsetki a lenie smierdzace siedza za
    biurkami i sie smieja.

    po prostu odbierasz od nich to co ukradli sami od inncyh, jak Robin Hood i
    rozdajesz biednym

  • 10. Data: 2008-07-04 22:09:34
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 4 Jul 2008 17:57:20 -0400, Tom napisał(a):

> [...]
    > robisz na nich przez 20 lat i splacasz odsetki a lenie smierdzace siedza za

    Ty tak na poważnie? Co na to Twój lekarz?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl