  • 1. Data: 2018-09-12 13:04:27
    Temat: Wyrok w zawieszeniu
    Od: kacepr <c...@g...com>

    witam
    ponad 2 lata temu dostałem wyrok w zawieszeniu 6 miesiecy na 2 lata, 2
    lata juz mieneły, jest jeszcze ten okres proby czyli 6 miesieczny
    Czy jak mi minie 2,5 roku to nie bede juz nigdzie figurowal ze bylem
    karany ?

  • 2. Data: 2018-09-12 13:10:56
    Temat: Re: Wyrok w zawieszeniu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-09-12 o 13:04, kacepr pisze:
> [...]
    > lata juz mieneły, jest jeszcze ten okres proby czyli 6 miesieczny
    > Czy jak mi minie 2,5 roku to nie bede juz nigdzie figurowal ze bylem

    Okres próby to 2 lata.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2018-09-12 13:19:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 12 września 2018 13:10:58 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Okres próby to 2 lata.
    W przypadku skazania na karę w zawieszeniu, zatarcie skazania następuję z upływem 6
    miesięcy od zakończenia okresu próby.

  • 4. Data: 2018-09-12 14:44:26
    Od: kacepr <c...@g...com>

    czyli już dziś mogę mowic ze nie jestem karany, czy dopiero po uplywie
    tych 6 miesiecy ?

  • 5. Data: 2018-09-12 14:49:49
    Od: Kris <k...@g...com>

  • 6. Data: 2018-09-12 18:12:35
    Od: kacepr <c...@g...com>

    W dniu 2018-09-12 o 14:49, Kris pisze:

    > zatarcie skazania następuję z upływem 6 miesięcy od zakończenia okresu próby

    ok czyli po tych 2 latach i 6 miesiacach jak sie ktos spyta czy byłem
    karany to moge powiedziec ze NIE ? tak ?

  • 7. Data: 2018-09-12 20:24:40
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    kacepr pisze:

    > ok czyli po tych 2 latach i 6 miesiacach jak sie ktos spyta czy byłem
    > karany to moge powiedziec ze NIE ? tak ?

    Chyba, że będziesz się starał o wizę do Stanów. To będziesz miał dylemat.

  • 8. Data: 2018-09-12 20:32:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12-09-18 o 20:24, Andrzej Kłos pisze:

    > Chyba, że będziesz się starał o wizę do Stanów. To będziesz miał dylemat.

    Zdradź tajemnicę, o co chodzi? Nie bylem karany, a i do USA się nie
    wybieram, ale mnie to zaintrygowało.

  • 9. Data: 2018-09-13 02:15:36
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-09-12, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Zdradź tajemnicę, o co chodzi? Nie bylem karany, a i do USA się nie
    > wybieram, ale mnie to zaintrygowało.

    Nie wiem jak Stany, ale są kraje gdzie na formularzach imigracyjnych są
    odpowiednie pytania i te pytania są sformułowane w stylu "czy
    kiedykolwiek zostałeś skazany przez sąd powszechny prawomocnym
    wyrokiem". I teraz nigdy nie wiesz jak daleko sięgają różne macki :)

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2018-09-13 14:59:16
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Marcin Debowski pisze:

> [...]
    > kiedykolwiek zostałeś skazany przez sąd powszechny prawomocnym
    > wyrokiem". I teraz nigdy nie wiesz jak daleko sięgają różne macki :)

    A i Polsce, w przypadku ubiegania się o pracę w policji, odpowiedź NIE
    będzie miała żadną wartość, ponieważ nie otrzyma tej pracy ze względu na
    karalność (tu wiadome macki sięgają dalej)