  • 1. Data: 2018-09-13 07:11:41
    Temat: Na jakie odszkodowanie może REALISTYCZNIE liczyć Komenda za 18 lat więzienia?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jego kwota otwierająca to 18 milionów. Moja prywatna reguła kciuka to
    że ludzie wnioskują o przynajmniej dwa razy tyle ile naprawdę chcą.

    Ile ma realistycznie szanse dostać zgodnie z _dotychczasową_ praktyką?
    Ten przypadek ma sporawe szanse zmienić dotychczasową praktykę ale to
    już wróżenie z fusów.

    https://news.google.com/story/dC0GA9ESJOsz18Myk4udrm
    __U6gyM?hl=pl&ned=pl_pl
    > Tomasz Komenda chce 18 milionów złotych za pobyt w więzieniu! "Po
    > milionie za każdy rok" Pudelek
    > https://www.pudelek.pl/artykul/135456/tomasz_komenda
    _chce_18_milionow_zlotych_za_pobyt_w_wiezieniu_po_mi
    lionie_za_kazdy_rok/

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2018-09-13 07:36:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.09.2018 o 07:11, A. Filip pisze:
    > Jego kwota otwierająca to 18 milionów. Moja prywatna reguła kciuka to
    > że ludzie wnioskują o przynajmniej dwa razy tyle ile naprawdę chcą.
    >
    > Ile ma realistycznie szanse dostać zgodnie z _dotychczasową_ praktyką?

    To zależy od tego, kogo medialnie uznają winnym niesłusznego wsadzenia
    Komendy. Jak okaże się że to wina Tuska, to 10 dostanie a może i 15. Jak
    sobie przypomni kto był prokuratorem generalnym, który naciskał na
    znalezienie winnego, to jeszcze będzie musiał oddać za koszty utrzymania
    w więźniu.

    Shrek

  • 3. Data: 2018-09-13 07:59:10
    Od: ń <ń@ń.ń>

    IMHO ludzie wnioskują x10.

    18 lat x 12 miesięcy * kilka tysięcy miesięcznie.
    No kilkanaście miesięcznie gdyby wykazali specjalne okoliczności (zapewne były,
    pytanie czy przez cały okres).
    A tak w ogóle to trzeba rozróżnić odszkodowanie i zadośćuczynienie.

    -----