  • 1. Data: 2018-09-12 18:32:30
    Temat: Lepsza kasta
    Od: p...@g...com

    https://www.tvn24.pl/wywiozl-na-przystanek-ukrainke-
    z-udarem-sad-umorzyl-postepowanie,867962,s.html

    Wierzymy w te bzdety:

    Dodał, że podczas jazdy uświadomił sobie, iż Ukrainki pracują u niego nielegalnie.

    I obarczamy winą ofiarę:

    Ale z drugiej strony - były to osoby dorosłe, osoby, które przyjechały z Ukrainy
    samodzielnie, samodzielnie sobie w Polsce znalazły pracę, samodzielnie znalazły sobie
    miejsce zamieszkania - w związku z tym były na tyle zorientowane, obrotne, że taką
    czynność jak wezwanie pogotowania mogły uskutecznić. Znamy przypadki, gdzie małe
    dziecko, kilkuletnie, potrafi wezwać pogotowie do mamy, której coś się stało -
    powiedział sędzia.

    Tak więc drodzy parafianie jak Zero zaora takich sędziów kupuje popcorn i oglądam.

  • 2. Data: 2018-09-12 18:46:25
    Temat: Re: Lepsza kasta
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 12 Sep 2018 09:32:30 -0700 (PDT),
    p...@g...com napisał(a):

    > Tak więc drodzy parafianie jak Zero zaora takich sędziów kupuje popcorn i oglądam.

    Głupich jak widzę nie sieją, sami rosną.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2018-09-12 20:38:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >https://www.tvn24.pl/wywiozl-na-przystanek-ukrainke
    -z-udarem-sad-umorzyl-postepowanie,867962,s.html

    ale warunkowe umorzenie to jednak forma kary. Szczegolnie jak mu
    towarzyszy prawdziwa kara.

    Stosowane przy mniejszych przewinieniach ... ale czy to bylo duze ?
    W koncu karetke wezwal, tylko pare minut pozniej.

    >Dodał, że podczas jazdy uświadomił sobie, iż Ukrainki pracują u niego
    >nielegalnie.

    Ale moze zatrudnia tych Ukrancow setke i 98 jest ubezpieczonych ...
    A poza tym ... gdzie ona dostala tego udaru - w pracy, czy w miejscu
    zamieszkania ?

    Pomieszczenie socjalne z łóżkiem ?

    >Tak więc drodzy parafianie jak Zero zaora takich sędziów kupuje
    >popcorn i oglądam.

    Wolisz, zeby go zamknal ... a pracownicy zostana bez pensji i bez
    ubezpieczenia ? :-)

    J.

  • 4. Data: 2018-09-12 21:25:46
    Od: p...@g...com

    Jędrzej C. przyznał, że od wypadku nie rozmawiał bezpośrednio z poszkodowaną, nie
    odwiedził jej w szpitalu, a o stan jej zdrowia dowiadywał się od osób trzecich.

    Dobry samarytanin wersja Janusz 2.0 w sumie trzeba się cieszyć że jej do lasu nie
    wywiózł

    Sędzia dodał, że oskarżony nie jest osobą zdemoralizowaną, a mimo młodego wieku
    prowadzi dobrze prosperującą firmę.

    Ukrainki za grosze, nie placi ZUS no rewelka panie sędzio pogratulować logiki.

  • 5. Data: 2018-09-12 21:34:26
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-09-12, p...@g...com <p...@g...com> wrote:

    [...]

    > Tak więc drodzy parafianie jak Zero zaora takich sędziów kupuje popcorn i oglądam.

    Tak z ręką na sercu - widzisz przykłady awansowania kompetentnych i sprawnych ludzi
    GDZZIEKOLWIEK w ramach obecnej władzy? W spółkach skarbu państwa? To skąd pomysł,
    że dokładnie odwrotnie niż wszędzie indziej będzie właśnie akurat w sądach?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 6. Data: 2018-09-12 21:57:28
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 12 Sep 2018 21:34:26 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > sprawnych ludzi
    > GDZZIEKOLWIEK w ramach obecnej władzy?

    Kolejny głupiec. Spodziewasz się że istnieje jakakolwiek władza wolna od
    korupcji i nepotyzmu? Gratuluję optymizmu. Problem w tym jak postępować
    w tej sytuacji. Jednym z oczywistych podejść jest trójpodział władzy
    plus kontrola społeczna (4 władza, wolność słowa i demonstracji).
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2018-09-12 21:58:51
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 12 Sep 2018 21:34:26 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > To skąd pomysł,
    > że dokładnie odwrotnie niż wszędzie indziej będzie właśnie akurat w sądach

    Bo się doskonale sami kontrolują. Słyszałeś by szef sądu zatrudnił
    szwagra bez kompetencji czyli wykształcenia prawniczego?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2018-09-12 22:52:40
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-09-12, Jacek Maciejewski <j...@g...pl> wrote:

    > Kolejny głupiec.

    Merytorycznie nie umiesz?

    > Spodziewasz się że istnieje jakakolwiek władza wolna od
    > korupcji i nepotyzmu?

    Nie. Taki ponoć mądry jesteś, ale wnioskowanie Ci siada. Oj.

    > Gratuluję optymizmu. Problem w tym jak postępować w tej sytuacji. Jednym
    > z oczywistych podejść jest trójpodział władzy plus kontrola społeczna
    > (4 władza, wolność słowa i demonstracji).

    I przewrót fundowany przez obecną władzę ma to jakoś usprawnić,
    gdyż, bo, ponieważ?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 9. Data: 2018-09-12 22:54:04
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-09-12, Jacek Maciejewski <j...@g...pl> wrote:

    > Bo się doskonale sami kontrolują. Słyszałeś by szef sądu zatrudnił
    > szwagra bez kompetencji czyli wykształcenia prawniczego?

    Jesteś pewny że dobrze zrozumiałeś to co napisałem?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 10. Data: 2018-09-12 23:01:39
    Od: n...@o...pl

    om>,
    p...@g...com napisał(-a):

> [...]
    prowadzi dobrze prosperującą firmę.

    > Ukrainki za grosze, nie placi ZUS no rewelka panie sędzio pogratulować logiki.

    Za to akurat nie odpowiada się przed sądem karnym, więc o co chodzi?