  • 1. Data: 2021-11-02 07:44:26
    Temat: Podobno jakaś PIZDA sędziowska wypuściła PRZEMYTNIKA
    Od: _Master_ <M...@...pl>

  • 2. Data: 2021-11-02 07:53:30
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    A ty podobno jest męskim organem płciowym z dodatkami?

    IMHO Sędziowie *jeszcze* zasługują na tyle szacunku żeby ich nie
    opierdalać w trybie "podobno" ale z linkiem na (jakiś) opis
    średnio przyzwoity sprawy/orzeczenia.

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2021-11-02 08:20:58
    Temat: PIZDA sędziowska wypuściła PRZEMYTNIKA
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Sędzia który wypuścił przemytnika na wolność z miejscem zamieszkania
    poza Polską JEST PIZDĄ.

    Linka nie będzie a szacunku TYM BARDZIEJ

    Lepiej?

  • 4. Data: 2021-11-02 08:45:17
    Temat: Re: _Master_ : PIZDA sędziowska wypuściła PRZEMYTNIKA
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    _Master_ <M...@...pl> pisze:
    > Sędzia który wypuścił przemytnika na wolność z miejscem zamieszkania
    > poza Polską JEST PIZDĄ.
    >
    > Linka nie będzie a szacunku TYM BARDZIEJ
    >
    > Lepiej?

    A ile mu *realistycznie* groziło?
    Cztery lata "przyklepujące" jakby dwa lata aresztu prokuratura uciułała?
    Tak *w praktyce* sąd skazał go na szybkie wydalenie z Polski/Schengen
    w trybie Polańskiego. Teraz mu tylko trzeba co parę lat "wysyłać"
    wezwania żeby mu się nie przedawniło jak Polańskiemu w Polsce.
    Wezwanie najpierw na stawienie się w tej sprawie, a potem w sprawie
    niestawienia się na poprzednie wezwania.

    Powiedzieć że ja tej decyzji "nie pochwalam" to słownictwo dyplomatyczne.
    Tyle że jeśli do opierdolenia przyzwoicie sędziego *na grupie prawo*
    "dwa zdania" miałyby wystarczyć to sędziowie musieliby zejść na psy.

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2021-11-02 09:38:48
    Temat: Re: PIZDA sędziowska wypuściła PRZEMYTNIKA
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 2 Nov 2021 08:20:58 +0100, _Master_ wrote:
    > Sędzia który wypuścił przemytnika na wolność z miejscem zamieszkania
    > poza Polską JEST PIZDĄ.
    > Linka nie będzie a szacunku TYM BARDZIEJ
    >
    > Lepiej?

    Gorzej.
    A link gdzie?

    Jaki przemytnik, co przemycal, jak wygladala cala sprawa,
    bo moze sedzia bardzo dobrze zrobila ...

    J.

  • 6. Data: 2021-11-02 10:39:58
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Pytasz o link a wiesz że to kobieta była? ;-)

  • 7. Data: 2021-11-02 10:56:30
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    Link?