  • 1. Data: 2021-11-02 11:32:23
    Temat: Prąd nie dla dziadów
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Maksymalne miesięczne kwoty dopłat do rachunków za energię elektryczną
    wyniosą od 26 zł 85 gr do 73 zł 22 gr, a jest to uzależnione od
    wielkości gospodarstwa domowego. W rządzie rodzą się też pomysły na
    pomoc dla firm

    A tymi bonami to ludzie sobie nawet ....nie podetrą.

    https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/ceny-p
    radu-rzad-planuje-doplaty-dla-gospodarstw-domowych-i
    -firm/4jl8ycs,79cfc278

    --
    animka

  • 2. Data: 2021-11-03 11:21:20
    Temat: Re: Prąd nie dla dziadów
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 2 listopada 2021 o 11:33:01 UTC+1 Animka napisał(a):
> [...]
    > pomoc dla firm
    >
    > A tymi bonami to ludzie sobie nawet ....nie podetrą.

    To ile byś chciała _dopłaty_ do prądu dla patoli?
    100%? 200%? 1000%?
    Ile płacisz za prąd miesięcznie? Ja mam teraz 150zł (300zł za 2 miesiące, żeby się
    nie pomyliło), a zużywam modelowo z poprawką na pandemię - czyli nie 2400kWh rocznie
    a 2800kWh rocznie.