  • 1. Data: 2011-08-26 17:49:55
    Temat: Podać numer samochodu?
    Od: "Psot" <p...@T...pl>

    Ham wcisnął się mojemu dziecku które parkowało i śmiał się w
    nos..Pedagogicznie nie odpuszczę nawet sto lat aby dziecko wiedziało, że
    hamstwo nie popłaca. Mam zdjęcia samochodu , numery rejestracyjne itd...mam
    zamiar sporo czasu poświęcić aby hama nauczyć szacunku do bliźnich...
    Mam pytanie: Czy mogę na grupach ujawnić numer rejestracyjny pojazdu, lub
    zdjęcia pojazdu?Chcę się dowiedzieć jak najwięcej o tym typku i w ramach
    prawa uczyć moresu
    Psot

  • 2. Data: 2011-08-26 17:57:37
    Temat: Re: Podać numer samochodu?
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 26.08.2011 19:49, Psot pisze:
> [...]
    > Mam pytanie: Czy mogę na grupach ujawnić numer rejestracyjny pojazdu,
    > lub zdjęcia pojazdu?Chcę się dowiedzieć jak najwięcej o tym typku i w

    Meliski sobie zaparz i usiadz chwile w cieniu, bo slonce za bardzo dogrzalo.

  • 3. Data: 2011-08-26 18:01:05
    Od: Regand <r...@w...pl>

    Zdjecie samochodu oraz zdjecie rejestracji mozesz publikowac do woli i
    nie jest zabronione.
    Podstawe prawna masz chociazby na rejestracja.blog.pl

  • 4. Data: 2011-08-26 18:04:53
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 26.08.2011 19:49, Psot wrote:
> [...]
    > Mam pytanie: Czy mogę na grupach ujawnić numer rejestracyjny pojazdu,
    > lub zdjęcia pojazdu?Chcę się dowiedzieć jak najwięcej o tym typku i w

    Czy to prowokacja czy ktoś zbiera materiały do sequela "Polactwa" :) ?

    Tomek

  • 5. Data: 2011-08-26 18:13:48
    Od: "Psot" <p...@T...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > Meliski sobie zaparz i usiadz chwile w cieniu, bo slonce za bardzo
    > dogrzalo.

    Zdaje się,że jesteśmy z innej gliny.Jeśli ktoś mi splunie w oczy to 100 lat
    ustawiam się na hama.Ty być może zaparzasz wtedy melię

    Psot

  • 6. Data: 2011-08-26 18:16:18
    Od: "Psot" <p...@T...pl>

    Użytkownik "tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czy to prowokacja czy ktoś zbiera materiały do sequela "Polactwa" :) ?
    >
    > Tomek

    Jestem starym człowiekiem i to co piszesz nic mi nie mówi...Czy mógłbyś
    przybliżyć mi temat? Bez złośliwoćści..bom jest ciekaw o co chodzi ;}
    Psot

  • 7. Data: 2011-08-26 18:23:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 8/26/2011 12:49 PM, Psot wrote:
> [...]
    > hamstwo nie popłaca. Mam zdjęcia samochodu , numery rejestracyjne
    > itd...mam zamiar sporo czasu poświęcić aby hama nauczyć szacunku do

    kup sobie waleriane.

  • 8. Data: 2011-08-26 18:27:51
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-26 17:49:55 +0000, "Psot" <p...@T...pl> said:

    > Ham

    Szynka?!

    > Pedagogicznie nie odpuszczę nawet sto lat aby dziecko wiedziało, że
    > hamstwo nie popłaca.

    A może zajmij się nauką, by dziecko nie odziedziczyło?
    ;>>>

    > Mam pytanie: Czy mogę na grupach ujawnić numer rejestracyjny pojazdu

    Możesz.

    > , lub zdjęcia pojazdu?

    Możesz.

    > Chcę się dowiedzieć jak najwięcej o tym typku

    Najmij dotektywa.

    > i w ramach prawa

    A, to nie możesz.

    > uczyć moresu

    Chcesz zabić, pobić, pomówić, poniżyć czy coś innego, w ramach prawa?
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2011-08-26 18:33:31
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 26.08.2011 20:13, Psot pisze:

    > Zdaje się,że jesteśmy z innej gliny.Jeśli ktoś mi splunie w oczy to 100
    > lat ustawiam się na hama.Ty być może zaparzasz wtedy melię

    Nie. Ty jestes typowym polskim pieniaczem z jezorem na wierzchu i
    czerwonymi galami. Swoja wypowiedzia sprawiasz wrazenie, ze jezdzisz od
    wczoraj, albo przeprowadziles sie do miasta z jakiejs pipidowy.
    Takie sytuacje zdarzaja sie na drodze codziennie. I co? Zamierzasz
    sledzic kazdego, kto ci zajedzie (albo twojemu dziecku) droge, albo
    osmieli sie na ciebie zatrabic?

  • 10. Data: 2011-08-26 18:37:47
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Psot

    > Zdaje się,że jesteśmy z innej gliny.Jeśli ktoś mi splunie w oczy to 100
    > lat ustawiam się na hama.

    To się leczy... Normalny człowiek po 15 minutach zapomni o idiocie i nie
    będzie marnował na niego czasu.