  • 21. Data: 2011-08-27 06:37:27
    Temat: Re: Podać numer samochodu?
    Od: "Psot" <p...@T...pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości
    news:vmzgphrqptut$.3q4vogbyv24w.dlg@40tude.net...

    > Stary, złośliwy dziadyga z przerostem ego.

    > http://lmgtfy.com/?q=polactwo
    >
    > AK

    Dziadyga? Złosliwy? Dopowiedz coś jeszcze bo się nierówno oplułeś.
    A co do linka to g wart...Daje do zrozumienia , że jest jakiś dziwoląg
    dzienikarz który napisał książkę [nie wiem jaki nakład, ale z pewnością
    kupił kurdupel i świta], i tenże udawadnia , że jedyny wolny dziennik w
    Polsce jest źródłem zła...Sądzę, że wolałby pismo moherowe...
    Ale to mi nie tłumaczy wpisu i stąd było moje pytanie...
    A swoją drogą toś się sfrutrował, że skierowałeś taki atak na mnie...Nie
    prowadzisz czasem samochodu z krzyżem na szybie?

    Psot

  • 22. Data: 2011-08-27 06:53:20
    Od: "WM " <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Psot <p...@T...pl> napisał(a):
    > nos..Pedagogicznie nie odpuszczę nawet sto lat aby dziecko wiedziało, że
    > hamstwo nie popłaca.

    Mała podpowiedź, byś wiedział, jak to się robi w cywilizowanym świecie ;-)
    http://www.youtube.com/watch?v=6WCz6SI2XA4&feature=r
    elated
    http://www.youtube.com/watch?v=FZ3I5UQRNTo&feature=r
    elated
    http://www.smog.pl/wideo/43200/zemsta_za_zajecie_mie
    jsca_parkingowego/
    http://www.youtube.com/watch?v=ecfbmmR5eYE

    WM

  • 23. Data: 2011-08-27 07:29:58
    Od: "emeryt" <e...@o...pl>

    > Przeczytałeś streszczenie (zbytnio przycięte) i czepiasz
    > się własnego domniemania, a nie postawionej tezy :]
    > Przeczytaj pierwotny post, jasne będzie że pytania nt zdjęć
    > są odrębne od uwagi o "ramach prawa" (bo to miało dotyczyć
    > "uczenia moresu" :>)

    ok można się czepiać co autor wątku tu opisuje, że ojciec w imieniu
    dorosłego syna chce odstawiać vendette, jakie
    bezsensowne pobudki nim kierują, ale chyba nie trudno się
    domyślić, iż jeżeli zadaje pytanie:

    "Czy mogę na grupach ujawnić numer rejestracyjny pojazdu, lub
    zdjęcia pojazdu?"

    na pl.soc.prawo, to nie pyta o możliwośc techniczną zamieszczenia
    powyższych danych, nie pyta o swoje możliwości czy da radę,
    tylko o prawny aspekt. Dla przypomnienia, to nie jest gupa
    pl.pogadanki-o-dupie-maryni, pl.szamanstwo, pl.drzyzga a
    pl.soc.prawo.

    Pojawiło się około 20 bezsensownych odpowiedzi, łącznie z wiedzą
    szamańską jak to leczyć nerwicę. Już wiadomo, że znachorów mamy tu
    dobrych, ale nikt nie odpowiedział na pytanie.

    Więc ja zadaje pytanie, czy z punktu widzenia prawa, autor wątku
    czy ktokolwiek inny, może narazić się na konsekwencje prawne w przypadku
    gdy opublikuje w internecie zdjęcie wraz z numerem rejestracyjnym
    samochodu, który mu się "naraził". Co w przypadku jeżeli na zdjęciu
    będzie widoczna twarz kierowcy samochodu?

    Znasz jednoznaczną odpowiedz czy nie?

    IMHO, numer rejestracyjny można opublikować, ponieważ nie są to dane
    osobowe i nie podlegają ochronie.
    IMHO opublikowanie zdjęcia samochodu, również nie naruszy ustawy, ponieważ
    jest wykonane w miejscu publicznym.

    Czy ktoś może to potwierdzić lub rzeczowo uzasadnić poprawnośc lub błąd
    wniosku?

    Jeżeli odpowiedź nie tyczy pytania to z mojej strony EOT.

    pzdr
    E.

  • 24. Data: 2011-08-27 08:55:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 27 Aug 2011, emeryt wrote:

    > na pl.soc.prawo, to nie pyta o możliwośc techniczną zamieszczenia
    > powyższych danych, nie pyta o swoje możliwości czy da radę,
    > tylko o prawny aspekt.

    Nie dociera.
    To raz jeszcze i większymi literami: odpowiedź odnosiła się
    do DWU ODRĘBNYCH spraw poruszonych w poście:
    1. Czy może umieścić zdjęcie i ujawnić rejestrację
    Odpowiedź brzmiała: "może".
    I nie, NIE CHODZIŁO o:

    > Dla przypomnienia, to nie jest gupa
    > pl.pogadanki-o-dupie-maryni, pl.szamanstwo, pl.drzyzga
    > a pl.soc.prawo.

    No właśnie tak.

    I teraz doszła odpowiedź na DRUGIE postawione w poście
    pytanie: czy może zgodnie z prawem "uczyć moresu"
    (AFAIR z przykładami).
    Odpowiedź brzmiała: "nie może".

    Ciągle za trudne do pojęcia, czy się zacietrzewiłeś
    i widzisz koniec własnej tezy która nie wiedzieć co
    ma udowodnić?
    Przypiąłeś pierwszą odpowiedź do drugiego pytania
    (czy też drugą odpowiedź do trzeciego pytania, jakoś
    tak) i wyrażasz zdziwienie że bezsens wychodzi :]

    > Pojawiło się około 20 bezsensownych odpowiedzi

    No właśnie.
    Z Twoją gdzieś w okolicach czoła bezsensu, bo pomieszałeś
    JEDNĄ odpowiedź z DRUGĄ, z tego wyciągnąłeś sobie tezę
    od czapy i żądasz od autora odpowiedzi na zarzut do
    tezy której on wcale NIE postawił.
    Na jego sugestię żeby przeformułować pytanie nie odpowiedziałeś,
    na moją uwagę że mieszasz pytania się burzysz.

> [...]
    > samochodu, który mu się "naraził". Co w przypadku jeżeli na zdjęciu
    > będzie widoczna twarz kierowcy samochodu?

    Była JASNA I WYRAŹNA ODPOWIEDŹ: "może" (umieścić).
    Konsekwencji nie widać.
    Nie umiesz czytać? Przepraszam za obraźliwą sugestię :> ale
    właściwa brzmi: "nie chcesz czytać". Nie chciało Ci się, mimo
    uwagi autora odpowiedzi i mojej, SPRAWDZIĆ, czego dotyczyła
    odpowiedź której się uczepiłeś.

    > Znasz jednoznaczną odpowiedz czy nie?

    Znam, ale ja się do tego nie odnosiłem, skoro prawidłowa
    odpowiedź już PADŁA. A przynajmniej taka, która wg mojej
    najlepszej wiedzy jest prawidłowa :)

    > IMHO, numer rejestracyjny można opublikować

    Można.
    Było.

    > IMHO opublikowanie zdjęcia samochodu,
    > również nie naruszy ustawy,

    Również można.
    Również było.

    Co to ma do przekręcania odpowiedzi która dotyczyła "uczenia moresu"?

    > Jeżeli odpowiedź nie tyczy pytania to z mojej strony EOT.

    Najpierw namieszałeś a teraz chcesz uciec?
    Nie ma tak dobrze :D

    > pzdr E.

    wzjm, Gotfryd

  • 25. Data: 2011-08-27 09:28:23
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-27 02:17:57 +0000, "Psot" <p...@T...pl> said:

    > ktoś bardziej ochydny

    Fuj!
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 26. Data: 2011-08-27 14:02:40
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Bydlę wrote:

    > Fuj!
    > ;>>>

    To jest c ruchome. Przyszło z hama.

    A tak w temacie: proponowałbym na jakimś forum użytkowników
    peugeotów zasygnalizować potrzebę urządzenia zlotu na Placu Nankiera
    we Wrocławiu (tam gdzie incydent miał miejsce)
    Jako znak jednoczący uczestników imprezy prosimy zawiesić krzyżyk na
    lusterku.

  • 27. Data: 2011-08-27 15:36:13
    Od: "emeryt" <e...@o...pl>

    > No właśnie.
    > Z Twoją gdzieś w okolicach czoła bezsensu,

    dobre, że akurat Ty to napisałeś <rotfl>.

    > Była JASNA I WYRAŹNA ODPOWIEDŹ: "może" (umieścić).

    fakt, mój błąd w gąszczu tego co się pojawiło, przeoczyłem
    odpowiedź Reganda.

    [...]

    co do pozostałych Twoich, delikatnie mówiąc wypocin
    nie chce mi się dyskutować, szkoda mi czasu, mam
    lepsze zajęcia.
    EOT

  • 28. Data: 2011-09-01 19:36:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 27 Aug 2011, emeryt wrote:

    > co do pozostałych Twoich, delikatnie mówiąc wypocin

    Och, wolno Ci mieć własne zdanie.

    pzdr, Gotfryd