  • 1. Data: 2011-08-25 21:34:02
    Temat: Potwierdzenie odbioru
    Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl>

    Wysłałam do firmy pismo reklamacyjne.
    Listem poleconym, za potwierdzeniem odbioru.
    Oczywiście firma nie pofatygowała się aby potwierdzić odbiór listu.
    Potwierdzenia nie otrzymałam.
    Czy to może oznaczać, że pismo nie dotarło? I nie ma podstaw do reklamacji?

  • 2. Data: 2011-08-25 21:38:01
    Temat: Re: Potwierdzenie odbioru
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-25 23:34, Veronika pisze:
> [...]
    > Potwierdzenia nie otrzymałam.
    > Czy to może oznaczać, że pismo nie dotarło? I nie ma podstaw do reklamacji?

    Jeśli nie dostałaś zwrotki, to pewnie zaginęła w drodze powrotnej. Złóż
    reklamację na poczcie.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-08-25 21:45:01
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-25 21:34:02 +0000, "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> said:

    > Czy to może oznaczać, że pismo nie dotarło?

    Może.

    > I nie ma podstaw do reklamacji?

    To jest podstawa do reklamacji na poczcie...
    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2011-08-25 22:32:01
    Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl>

    > Jeśli nie dostałaś zwrotki, to pewnie zaginęła w drodze powrotnej. Złóż
    > reklamację na poczcie.

    Chodziło mi raczej o to, czy firma może przyjąć pismo i nie podpisać
    potwierdzenia odbioru.

  • 5. Data: 2011-08-25 22:48:11
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-25 22:32:01 +0000, "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> said:

    > Chodziło mi raczej o to, czy firma może przyjąć pismo i nie podpisać
    > potwierdzenia odbioru.

    Pytasz o przepis, czy możliwość wystąpienia zdarzenia?

    Bo przepis mówi, że nie, a życie, że tak.
    :-)

    Więc złóż reklamację...

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2011-08-25 22:49:09
    Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Pytasz o przepis, czy możliwość wystąpienia zdarzenia?
    >
    > Bo przepis mówi, że nie, a życie, że tak.
    > :-)
    >

    > Więc złóż reklamację...

    Ok. Dzięki.

  • 7. Data: 2011-08-25 23:49:31
    Od: "emeryt" <e...@o...pl>

> [...]
    > Potwierdzenia nie otrzymałam.
    > Czy to może oznaczać, że pismo nie dotarło? I nie ma podstaw do

    próbowałaś śledzić przesyłkę na stronie poczty?
    Masz numer listu poleconego, nie wiem jak to działa
    obecnie. Paczki trakowałem i listy wysyłane zagranice
    również:
    http://sledzenie.poczta-polska.pl/

    A teraz pytanie pomocnicze:
    kiedy wysyłałas przesyłke - adresat ma bodajze 14 dni na odbiór.
    Jeżeli w ciągu 14 dni nie odbierze przesyłki, wtedy chyba uznaje
    się przesyłkę za skutecznie doręczoną? Nie wiem jak to wygląda
    w przypadku przesyłek z potwierdzeniem odbioru.

    Pzdr
    E.

  • 8. Data: 2011-08-26 07:26:37
    Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl>

    Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ok. Dzięki.

    No tak, ale co poczta zrobi w przypadku reklamacji?
    Przecież to świstek jedynie, a nie wartościowa paczka.

  • 9. Data: 2011-08-26 07:31:04
    Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl>

    Użytkownik "emeryt" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Masz numer listu poleconego, nie wiem jak to działa
    > obecnie. Paczki trakowałem i listy wysyłane zagranice

    Oooo. Dzięki. Spróbowałam, ale u mnie na wsi jakieś za krótkie są nr listów
    poleconych.
    Tego samego dnia wysyłałam również paczkę i jest informacja o jej
    doręczeniu.

> [...]
    > się przesyłkę za skutecznie doręczoną? Nie wiem jak to wygląda
    > w przypadku przesyłek z potwierdzeniem odbioru.

    No właśnie minęło już 14 dni, a potwierdzenia odbioru nie mam. No i
    zastanawiam się czy firma, w któej składałam reklamację może powiedzieć, że
    nic nie otrzymała.

    Swoją drogą ciekawe zjawisko.
    Zdarzało mi się wysyłać pisma do paru urzędów, lub własnej firmy, zawsze
    otrzymywałam potwierdzenie odbioru. A tutaj po raz drugi w przypadku pisma
    reklamacyjnego zwrotki brak.

  • 10. Data: 2011-08-26 07:34:43
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    emeryt pisze:
    > A teraz pytanie pomocnicze:
    > kiedy wysyłałas przesyłke - adresat ma bodajze 14 dni na odbiór.
    > Jeżeli w ciągu 14 dni nie odbierze przesyłki, wtedy chyba uznaje
    > się przesyłkę za skutecznie doręczoną?

    Dotyczy to jedynie urzędów państwowych....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl