  • 11. Data: 2011-08-26 18:49:24
    Temat: Re: Podać numer samochodu?
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 26 Aug 2011 20:16:18 +0200, Psot napisał(a):

    > Jestem starym człowiekiem i to co piszesz nic mi nie mówi

    Stary, złośliwy dziadyga z przerostem ego.

    > Czy mógłbyś przybliżyć mi temat?

    http://lmgtfy.com/?q=polactwo

    AK

  • 12. Data: 2011-08-26 18:56:28
    Od: "emeryt" <e...@o...pl>

    > Najmij dotektywa.

    > A, to nie możesz.

    a dlaczego, kto zabrania, jaka ustawa?
    Dlaczego nie może zamieścić zdjęcia samochodu i podać
    numerów rej.? Pytam poważnie o podstawę
    prawną.

  • 13. Data: 2011-08-26 20:19:51
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "Psot" <p...@T...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > Ham wcisnął się mojemu dziecku które parkowało i śmiał się w
    > nos..Pedagogicznie nie odpuszczę nawet sto lat aby dziecko wiedziało, że
    > hamstwo nie popłaca. Mam zdjęcia samochodu , numery rejestracyjne
    > itd...mam zamiar sporo czasu poświęcić aby hama nauczyć szacunku do
    > bliźnich...
    > Mam pytanie: Czy mogę na grupach ujawnić numer rejestracyjny pojazdu, lub
    > zdjęcia pojazdu?Chcę się dowiedzieć jak najwięcej o tym typku i w ramach
    > prawa uczyć moresu
    > Psot
    A co to HAM?

  • 14. Data: 2011-08-26 20:22:58
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Andy Niwiński" napisał w wiadomości grup
    > A co to HAM?

    Szynka.

  • 15. Data: 2011-08-26 22:08:45
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-26 18:56:28 +0000, "emeryt" <e...@o...pl> said:

    > a dlaczego,

    Co, dlaczego?
    Zacytuj jak człowiek, to ci odpiszę.
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 16. Data: 2011-08-26 22:09:23
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-08-26 20:13, Psot pisze:

    > Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > Zdaje się,że jesteśmy z innej gliny.Jeśli ktoś mi splunie w oczy to 100
    > lat ustawiam się na hama.

    Jak masz takie poczucie podeptanego honoru i plucia w oczy z powodu
    miejsca na parkingu, to gdybyś miał jaja, to nie ustawiałbyś się na 100
    lat, a gościowi po gębie nałożył tam na miejscu, póki pamięta za co. Jak
    nie umiałeś wtedy, to teraz już faktycznie meliska.

    Teraz to już tylko jakieś jękolenie uprawiasz - jeżeli potrzebujesz
    kozetki to idź na pl.pregierz i tam takie problemy rozwiązują od ręki.

    A w ramach prawa żadnego moresu nie będziesz go uczył, bo prawdopodobnie
    żadne prawo nie zostało złamane, więc w tej kwestii możesz mu naskoczyć.

    I tak przy okazji - cham (przez "ch").

  • 17. Data: 2011-08-26 23:13:57
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-08-26 19:49, Psot pisze:
> [...]
    > Mam pytanie: Czy mogę na grupach ujawnić numer rejestracyjny pojazdu,
    > lub zdjęcia pojazdu?Chcę się dowiedzieć jak najwięcej o tym typku i w

    Jedź na policje i powiedz, ze zatrzymales sie i zwrociles uwage
    delikwentowi, a ten Cie zbluzgal nie przebierajac w slowach i urazilo to
    Twoje uczucia, ponadto uzyl slow powszechnie uwazanych za wulgarne. Do
    tego tak Cie wystraszyl, ze teraz nie mozesz w nocy spac, masz lęki,
    moczysz sie, nie mozesz normalnie pracowac, w zwiazku z czym nalezy Ci
    sie od goscia dozywotnia renta zasądzona w powodztwie cywilnym, z tytulu
    uszczerbku na zdrowiu uniemozliwiajacego podjecie jakiejkolwiek pracy i
    normalnego funkcjonowania w spoleczenstwie.

    .

    .

    .

    .
    .

    ...BUHAHAHAH... dawno sie tak nie ubawilem :D:D:D

    --
    venioo
    GG:198909

  • 18. Data: 2011-08-27 02:17:57
    Od: "Psot" <p...@T...pl>

    Użytkownik "Andy Niwiński" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > "Psot" <p...@T...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > A co to HAM?

    HAM w przeciwieństwie do chama to ktoś przebrzydły i nie mieszczący się w
    kanonach obrzydliwości.Tak samo jak *UJ to ktoś bardziej ochydny niż c*uj ;}
    Psot

  • 19. Data: 2011-08-27 06:09:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 26 Aug 2011, emeryt wrote:

    Wstawiłby wrotki...

    [...komuś...]

    > a dlaczego, kto zabrania, jaka ustawa?
    > Dlaczego nie może zamieścić zdjęcia samochodu

    Przeczytałeś streszczenie (zbytnio przycięte) i czepiasz
    się własnego domniemania, a nie postawionej tezy :]
    Przeczytaj pierwotny post, jasne będzie że pytania nt zdjęć
    są odrębne od uwagi o "ramach prawa" (bo to miało dotyczyć
    "uczenia moresu" :>)

    pzdr, Gotfryd

  • 20. Data: 2011-08-27 06:13:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 26 Aug 2011, Andy Niwiński wrote:

    > A co to HAM?

    Implementacja Stokrotki. Gramatyka i ortografia w nowym wydaniu ;)

    pzdr, Gotfryd