  • 101. Data: 2017-04-19 15:57:47
    Temat: Re: PoRD pytanie
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 4/19/2017 2:47 AM, Uncle Pete wrote:

    > Ale mi też łatwo nie poszło - najpierw pomyślałem, że ta poprzeczna
    > będzie z pierwszeństwem (bo rzadko widuję, żeby tak duże skrzyżowania
    > były równorzędne). Potem zauważyłem brak znaku A-7. Uważam, że
    > generalnie znaków u nas jest za dużo, ale tu akurat zabrakło A-5.

    Nie zabrakło.
    Mógłby być dla ułatwienia kojarzenia. Ale nie ma takiego obowiązku
    Koniec drogi z pierwszeństwem przejazdu + brak zanku ustąp autmatycznie
    daje ci skrzyżowanie równorzędne.
    Tylko ciężko to skojarzyć jak sie nie trenowało wcześniej.

  • 102. Data: 2017-04-20 22:36:43
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > daje ci skrzyżowanie równorzędne.
    > Tylko ciężko to skojarzyć jak sie nie trenowało wcześniej.

    Formalnie nie, ale w praktyce by się przydało, aby nie zajmować się
    rozwiązywaniem zadań logicznych.