  • 21. Data: 2008-05-28 10:01:04
    Temat: Re: PoRD: Radiotelefon
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 28 maj 2008 07:48
    (autor Szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <483cf243$0$15067$f69f905@mamut2.aster.pl>):

    > Użytkownik "poreba" <d...@p...pl> napisał w wiadomości

    > zastanawia mnie tylko po co takie bezsensowne porownania, prawo
    > telekomunikacyjne dostepne jest w sieci, a z niego jasno wynika, ze cb to
    > nie telefon

    Jakbyś użył gogli i chwilę pomyślał, to byś zauważył, że teraz nie
    rozmawiamy o tym czy to telefon, tylko na ile CB jest bezpieczniejsze od
    telefonu.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 22. Data: 2008-05-28 10:15:39
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 27 maj 2008 17:13
    (autor poreba
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1d2c5lmyp5v8z$.whm42cuc1zbz$.dlg@40tude.net>):

    > A pisałeś, że na CB to /w przeciwieńswie do telefonu/
    > to rozmowy bez myślenia ;)))

    No i? Nadal nie wiem co podnosi. Wiem, że rozmowy na komunikatorze czy
    czacie działają inaczej niż telefon. A CB to taki jak zauważyłeś czat.

    Detal. Chodzi o stopień zaangażowania.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 23. Data: 2008-05-28 11:33:48
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    > Jakbyś użył gogli i chwilę pomyślał, to byś zauważył, że teraz nie
    > rozmawiamy o tym czy to telefon, tylko na ile CB jest bezpieczniejsze od
    > telefonu.

    nie wiem po co mam uzywac gogli ;)
    ale nadal niczego to nie zmienia w kwestii bezensownosci porownan

  • 24. Data: 2008-05-29 09:51:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 28 May 2008, Tristan wrote:

    > (autor Szerszen
    >
    > Jakbyś użył gogli i chwilę pomyślał, to byś zauważył, że teraz nie
    > rozmawiamy o tym czy to telefon, tylko na ile CB jest bezpieczniejsze od
    > telefonu.

    Ale ten argument jest NTG, bezpieczeństwo jest bez znaczenia wobec
    przepisu :P (np. bezpieczeństwo pieszych wobec przepisu o nakazie
    jazdy na światłach).

    pzdr, Gotfryd

  • 25. Data: 2008-05-29 11:32:13
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 28 maj 2008 13:33
    (autor Szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <483d431c$0$15062$f69f905@mamut2.aster.pl>):

    > nie wiem po co mam uzywac gogli ;)
    > ale nadal niczego to nie zmienia w kwestii bezensownosci porownan

    To porozmawiaj z kimś przez telefon, a potem na czacie i zobaczysz różnicę
    taką samą, jak pomiędzy telefonem a CB.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 26. Data: 2008-05-29 11:33:29
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 29 maj 2008 11:51
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0805291149140.3104@quad>):

    > Ale ten argument jest NTG, bezpieczeństwo jest bez znaczenia wobec
    > przepisu :P

    Nie jest. Przepisy są wprowadzane dla bezpieczeństwa.

    > (np. bezpieczeństwo pieszych wobec przepisu o nakazie
    > jazdy na światłach).

    No. Są bezpieczniejsi, mają szanse lepiej zauważyć nadjeżdżające auto.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 27. Data: 2008-05-29 11:54:55
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tristan napisał(a):

    [...]

    > To porozmawiaj z kimś przez telefon, a potem na czacie i zobaczysz różnicę
    > taką samą, jak pomiędzy telefonem a CB.

    Stop - ale co TY właściwie chciałbyś udowodnić?

    j.

  • 28. Data: 2008-05-29 12:04:00
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 29 maj 2008 13:54
    (autor januszek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <s...@g...mierzwiak.com>):

    > [...]
    > Stop - ale co TY właściwie chciałbyś udowodnić?

    Że zakaz używania telefonów jest sensowny, a wręcz powinien zostać
    rozszerzony, zaś radia CB takim zakazem nie powinny być obejmowane.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 29. Data: 2008-05-29 12:27:46
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tristan napisał(a):

    [...]

    > Że zakaz używania telefonów jest sensowny, a wręcz powinien zostać
    > rozszerzony, zaś radia CB takim zakazem nie powinny być obejmowane.

    Przecież wolno używać telefonu. Nie wolno jednak tego robić rękoma ;)

    j.

  • 30. Data: 2008-05-29 13:51:59
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    > To porozmawiaj z kimś przez telefon, a potem na czacie i zobaczysz różnicę
    > taką samą, jak pomiędzy telefonem a CB.

    jestes w stanie prowadzic i czatowac?
    no to zglos sie do "mam talent"