  • 11. Data: 2008-05-25 18:06:08
    Temat: Re: PoRD: Radiotelefon
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    news:g1c1b5$n28$2@news.onet.pl...

    > jest.

    to w koncu wiesz czy nie wiesz?
    jak wiesz to po co pytasz?

    ale skoro wiesz, i twierdzisz ze jest, to wiesz zle

    po pierwsze uzywanie google nie boli, jakbys uzyl, to bys wiedzial ze juz
    nasza policja wydala w tej kwestii stosowne oswiadczenie, w ktorym twierdzi
    ze uzywanie cb nie jest zabronione

    a jakbys pomyslal i uzyl google troche bardziej, dotarlbys do prawa
    telekomunikayjnego, z ktorego jasno wynika ze telefonem jest urzadzenie z
    ktorego, poza innymi cechami, wykonuje sie "polaczenie telefoniczne",
    ktorego nijak nie mozna wykonac z cb, o innych cechach nie wspomne, cb po
    prostu nie jest telefonem, wiec prawo nie zabrania jego uzywania podczas
    jazdy

  • 12. Data: 2008-05-25 20:11:29
    Temat: Re: Radiotelefon
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 25 maj 2008 19:19
    (autor dekazzze
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g1c746$4q$1@inews.gazeta.pl>):

    > google się kłania:)

    Gogle czy nie, właśnie o to mi chodziło, że nawet policja ma trudności w
    interpretacji.

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu

  • 13. Data: 2008-05-25 21:10:53
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    > Gogle czy nie, właśnie o to mi chodziło, że nawet policja ma trudności w
    > interpretacji.

    http://www.dziennik.pl/auto/article160943/Nie_bedzie
    _mandatow_za_CB_radio.html
    "policja" jak widać już na szczęście nie ma żadnych trudności a najniższy
    przedstawiciel (R) ma z różnymi interpretacjami nagminnie trudności i np. mi
    chcieli kiedyś wypisać mandat bo jak twierdzili w polsce mamy ruch prawo
    stronny i znaki z lewej strony się nie liczą haha już prawie wniosek do
    grodzkiego wypisywali...

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzz.

  • 14. Data: 2008-05-26 14:26:45
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Sun, 25 May 2008 18:25:25 +0200, Tristan napisał(a):

    > Rozmowy nie są prowadzone dynamicznie i z
    > myśleniem, a rozrywkowo na trasie albo
    > orientacyjnie w mieście
    Sugerujesz, że dzięki używaniu aparatu telefonicznego
    (czy to komórkowego, czy to stacjonarnego) podnosi poziom prowadzonych
    rozmów, są prowadzone statycznie, poważnie ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 15. Data: 2008-05-26 18:56:21
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

> [...]
    > wasz znak: <g1c746$4q$1@inews.gazeta.pl>):

    > Gogle czy nie, właśnie o to mi chodziło, że nawet policja ma trudności w

    Bo tu nie było i nie ma nic do interpretaowania. Telefon, radiotelefon i CB
    radio, to całkiem inne urządzenia.

    Pozdrawiam Przemek

  • 16. Data: 2008-05-26 19:41:57
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 26 maj 2008 16:26
    (autor poreba
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <y4dfc8nt3vhp$.ll9r4zzh3nlv$.dlg@40tude.net>):

    > Sugerujesz, że dzięki używaniu aparatu telefonicznego
    > (czy to komórkowego, czy to stacjonarnego) podnosi poziom prowadzonych
    > rozmów, są prowadzone statycznie, poważnie ;)

    Nie wiem co podnosi, ale inny charakter mają rozmowy telefoniczne, a inny
    CB. CB to taka przestarzała forma Jabbera, zaś telefon to przestarzała
    forma poczty elektronicznej.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 17. Data: 2008-05-27 03:40:02
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Mikaichi pisze:

    > Nie jest. Do neidawna Policja zle interpretowala przepisy, uwazajac, ze
    > jest.

    jest ale policja wychodzi z zalozenia, ze cb jest narzedziem pracy i nie
    karze za jego uzywanie;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 18. Data: 2008-05-27 07:49:38
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > jest

    tak?
    to wykonaj z cb polaczenie telefoniczne

  • 19. Data: 2008-05-27 15:13:48
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Mon, 26 May 2008 21:41:57 +0200, Tristan napisał(a):

    > Nie wiem co podnosi,
    A pisałeś, że na CB to /w przeciwieńswie do telefonu/
    to rozmowy bez myślenia ;)))
    > ale inny charakter mają rozmowy telefoniczne, a inny
    > CB. CB to taka przestarzała forma Jabbera, zaś telefon to przestarzała
    > forma poczty elektronicznej.
    Raczej porównywał bym CB do IRC,
    po zastanowieniu (komutacja, od biedy) i na porównanie Tl do poczty bym się
    zgodził. Brakuje mi jednak jednoczesności, czy dupleksu. Może jakiś IM z
    jednym serwerem?

    --
    pozdro
    poreba

  • 20. Data: 2008-05-28 05:48:50
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > się
    > zgodził. Brakuje mi jednak jednoczesności, czy dupleksu. Może jakiś IM z

    zastanawia mnie tylko po co takie bezsensowne porownania, prawo
    telekomunikacyjne dostepne jest w sieci, a z niego jasno wynika, ze cb to
    nie telefon