1. Data: 2004-08-12 15:49:05
Temat:Po jakim czasie Świadectwo Pracy ???
Od:"stanseba" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po jakim czasie od momentu wygasniecia stosunku pracy , pracodawca ma
obowiazek wydac Świadectwo Pracy ???

2. Data: 2004-08-12 17:37:13
Temat:Re: Po jakim czasie Świadectwo Pracy ???
Od:"koyot" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stanseba" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Po jakim czasie od momentu wygasniecia stosunku pracy , pracodawca ma
> obowiazek wydac Świadectwo Pracy ???

niezwlocznie - bez zbednej zwloki

3. Data: 2004-08-12 18:00:46
Od:"..::SebOLO::.." <mrolo(wywal nawias)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po jakim czasie od momentu wygasniecia stosunku pracy , pracodawca ma
> obowiazek wydac Świadectwo Pracy ???

Pracodawca ma obowiazek wydac je w max. 14(albo nawet 7, ale nie pamietam)
dni od rozwiazania stosunku pracy. Nie robiac tego łamie prawo...

--
..::SebOLO::.. tu był... _____
"Wiedzieć, że się wie, co się wie i wiedzieć, \o o/

4. Data: 2004-08-12 21:23:38
Od:"DJ" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pracodawca ma obowiazek wydac je w max. 14(albo nawet 7, ale nie pamietam)
> dni od rozwiazania stosunku pracy. Nie robiac tego łamie prawo...

jest tak jak napisal koyot, wg art. 97 KP "w związku z rozwiązaniem lub
wygaśnięciem stosunku pracy pracodawca jest obowiązany niezwłocznie wydać
pracownikowi świadectwo pracy."
Pozdr

DJ

5. Data: 2004-08-13 11:09:14
Od:"..::SebOLO::.." <mrolo(wywal nawias)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jest tak jak napisal koyot, wg art. 97 KP "w związku z rozwiązaniem lub
> wygaśnięciem stosunku pracy pracodawca jest obowiązany niezwłocznie wydać
> pracownikowi świadectwo pracy."

A to sorki - wakacje, wiec sie troszq pozapominało;)

6. Data: 2004-08-13 15:32:08
Od:"koyot" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "koyot" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "stanseba" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> >

> niezwlocznie - bez zbednej zwloki

koyot chce doprecyzowac swoja wypowiedz
jest tak jak napisalem ale :]
na podstawie 97 par 4 wydano takie rozporzadzonko
i to idzie mniej wiecej tak
- w dniu wygasniecia lub rozwiazania stosunku pracy pracodawca wydaje
pracownikowi albo osobie upowaznionej
- jak nie ma takiej mozliwosci w ciagu 7 dni przesyla pracownikowi (bylemu)
lub osobie upowaznionej
zamiast lub zapewnie tam jest albo ale wiadomo o co chodzi
pozdro

7. Data: 2004-08-13 16:03:02
Od:"..::SebOLO::.." <mrolo(wywal nawias)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jest tak jak napisal koyot, wg art. 97 KP "w związku z rozwiązaniem lub
> wygaśnięciem stosunku pracy pracodawca jest obowiązany niezwłocznie wydać
> pracownikowi świadectwo pracy."

Ale jednak jest tam mowa o 7 dniach... Wiec z moja pamiecia jeszcze nie tak
źle:)

8. Data: 2004-08-13 17:31:42
Od:"koyot" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "..::SebOLO::.." <mrolo(wywal nawias)@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:cfiols$amc$1@korweta.task.gda.pl...

> [...]
> "Wiedzieć, że się wie, co się wie i wiedzieć, \o o/
> czego się nie wie - oto prawdziwa wiedza." --ooo--U--ooo--

to tylko kwestia czasu :)