  • 1. Data: 2010-02-23 07:47:49
    Temat: Płatne parkowanie, czyli wystarczy mieć niekoniecznie być i opłata się należy
    Od: p...@o...pl

    Zapraszam
    http://parkowanie.pokazywarka.pl/

  • 2. Data: 2010-02-23 10:58:58
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 23 Lut, 08:47, p...@o...pl wrote:
    > Zapraszamhttp://parkowanie.pokazywarka.pl/

    Szkoda ze nie zacytowałeś kluczowego fragmentu, gdzie Urzad stwierdza,
    ze ma prawo domniemywac, ze parkujacym byl wlasciciel. Przy czym ten
    sam Urzad nie daje odwolania do odpowiedniej podstawy prawnej dla
    takieo stwierdzenia

  • 3. Data: 2010-02-23 19:46:02
    Od: p...@o...pl

    On 23 Lut, 11:58, VoyteG <V...@h...com> wrote:

> [...]
    > ze ma prawo domniemywac, ze parkujacym byl wlasciciel. Przy czym ten
    > sam Urzad nie daje odwolania do odpowiedniej podstawy prawnej dla

    Zacytowałem dokładne ten fragment. Jest w piśmie z dnia 18 września
    2009 - urząd stwierdza, że ma prawo domniemywać, ale przez kolejne
    miesiące nie podaje podstawy prawnej takiego domniemania

  • 4. Data: 2010-02-23 21:51:55
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 23 Lut, 20:46, p...@o...pl wrote:

    > Zacytowałem dokładne ten fragment. Jest w piśmie z dnia 18 września
    > 2009  - urząd stwierdza, że ma prawo domniemywać, ale przez kolejne
    > miesiące nie podaje podstawy prawnej takiego domniemania

    Ale tu w poscie na grupy - niestety niewielu zechce kliknac na twoja
    strone i przeczytac wszystko.
    Sugeruje zwiezly opis tematu z precyzyjnym zadaniem pytania, a wtedy
    prawdopodobnie bedzie ciekawa dyskusja

  • 5. Data: 2010-02-24 10:19:23
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 23 Lut, 20:46, p...@o...pl wrote:

    > Zacytowałem dokładne ten fragment.

    Pozastanawialem sie troche i odnosze wrazenie, ze w takiej sprawie w
    komunikacji z Urzedem trzeba zwracac uwage na skladnie tego co sie
    pisze, poniewaz urzad odpisuje urzedowo zgodnie z ponizszym
    przykladem.

    Napisze dwa zdania, prawie takie same:

    1) Zaparkowany byl samochod

    2) Zaparkowany byl samochod zielony

    O ile w pierwszym przypadku, Urzad moze sie odniesc tylko do zakresu
    "zaparkowany" i "samochod" to w drugim przypadku, moze sprytnie skupic
    sie w odpowiedzi na slowie "zielony" i odpisywac w stylu, "to, ze
    samochod byl zielony mozna stwierdzic na podstawie" itp. Tym samym
    piszac list do Urzedu, warto sie zastanowic, czy moze przez nadmiar
    wyjasnien nie dajemy sposobnosci do sprytnej ucieczki. Odnosze
    wrazenie, ze w wielu pismach, ktore zamiesciles na stronie taka jest
    wlasnie taktyka. I zastanawiam sie, jak mozna poprowadzic
    korespondencje, aby urzad nie mial mozliwosci na stosowanie sprytnej
    dowolnosci.

  • 6. Data: 2010-03-01 07:35:23
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 23 Lut, 08:47, p...@o...pl wrote:
    > Zapraszamhttp://parkowanie.pokazywarka.pl/

    Tu jest ciekawy artykul pracowy w analogicznej sytuacji...

    http://radom.gazeta.pl/radom/1,35219,7610179,Czy_w_s
    trefie_platnego_parkowanie_inaczej_plynie_czas_.html

    link w wersji skroconej

    http://tiny.pl/hgqlv