  • 1. Data: 2010-02-22 23:54:24
    Temat: informacja o wyroku
    Od: "Marcin_kr" <k...@k...ghf>

    witam. czy jak zadzwonie do sadu to jest opcja uzyskania informacji o wyroku
    jaki zapadl w danej sprawie? jutro jeden delikwent ma sprawe i jestem pewien
    ze sie nie przyzna co dostal a chcialbym wiedziec (to jest moj pracownik).
    pomyslalem ze zadzwonie, tylko czy udzielaja takie informacje?

  • 2. Data: 2010-02-22 23:56:01
    Temat: Re: informacja o wyroku
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Marcin_kr pisze:
> [...]
    > jestem pewien ze sie nie przyzna co dostal a chcialbym wiedziec (to jest
    > moj pracownik). pomyslalem ze zadzwonie, tylko czy udzielaja takie

    Raczej nie udzielą, mi kiedyś nie chcieli udzielić informacji w
    sprawie, w której byłem poszkodowanym (ale nie oskarżycielem posiłkowym).

    Jak chcesz wiedzieć, musisz wysłać swojego szpiega na odczytanie wyroku.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-02-23 00:03:34
    Od: "Marcin_kr" <k...@k...ghf>

    > Raczej nie udzielą, mi kiedyś nie chcieli udzielić informacji w sprawie,
    > w której byłem poszkodowanym (ale nie oskarżycielem posiłkowym).
    >
    > Jak chcesz wiedzieć, musisz wysłać swojego szpiega na odczytanie wyroku.

    szkoda. szpiega nie wysle bo za daleko. nistety narozrabial na drugim koncu
    polski.

  • 4. Data: 2010-02-23 09:16:35
    Od: kam <...@...pl>

    W dniu 2010-02-23 00:56, Liwiusz pisze:
    > Jak chcesz wiedzieć, musisz wysłać swojego szpiega na odczytanie wyroku.

    to najpewniejszy sposób :)
    na telefon na pewno nie udzielą informacji
    ale jak zażądasz na piśmie powołując się na prawo do dostępu do
    informacji publicznej, to przynajmniej będą mieli problem z odmową ;)

    KG