  • 1. Data: 2010-02-22 19:47:05
    Temat: Kontrola osobista
    Od: "Imiennika" <i...@v...pl>

    http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article555660/Maro
    kanczyk_terrorysta_Dowody_sa_tajne.html?page=1

    W Jemenie przeszkolono 42 kobiety, które miały dokonywać zamachów samobójczych.
    Wszystkie miały jasną karnację, europejski wygląd, a materiały wybuchowe miały
    przenosić w implantach piersi.

    tak więc czy kontrola osobista narusza prywatnośc i jest zgodna z prawem ?

  • 2. Data: 2010-02-22 19:56:55
    Temat: Re: Kontrola osobista
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 22 Lut, 20:47, "Imiennika" <i...@v...pl> wrote:
    > http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article555660/Maro
    kanczyk_terroryst...

    > W Jemenie przeszkolono 42 kobiety, kt re mia y dokonywa zamach w samob jczych.
    > Wszystkie mia y jasn karnacj , europejski wygl d, a materia y wybuchowe mia y
    > przenosi w implantach piersi.
    >
    > tak wi c czy kontrola osobista narusza prywatno c i jest zgodna z prawem ?
    >
    > --
    > Wys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

    Wiemy ze kobiety mialy operacje piersi, wiemy ile dokladnie jest.
    wiemy gdzie je szkolono. Tylko nie mamy pojecia jak wygladaja.

    Pytanie wiec brzmi:
    Czy sluzbe odpowidzialne za biezpiecenstwo moga zle pracowac i swoja
    nieudolnosc przerzuac na zwyklych obywateli?

  • 3. Data: 2010-02-22 22:54:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Imiennika wrote:
> [...]
    > przenosić w implantach piersi.
    >
    > tak więc czy kontrola osobista narusza prywatnośc i jest zgodna z prawem ?

    wszystko co sluzy walce z terroryzmem jest zgodne z prawem.
    Jak mi ktoreś przeniesie dynamit w d... to przestane latac samolotami.
    Wąchanie zjełaczałych butów sąsiada w kolejce dało się jeszcze przeżyć.

  • 4. Data: 2010-02-23 08:26:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Imiennika pisze:
> [...]
    > przenosić w implantach piersi.
    >
    > tak więc czy kontrola osobista narusza prywatnośc i jest zgodna z prawem ?

    Ale będzie chętnych do pracy na lotniskach, jak do standardowej
    procedury dołączą obmacywanie piersi wszystkich kobiet ;->

  • 5. Data: 2010-02-23 08:32:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Imiennika pisze:
    > http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article555660/Maro
    kanczyk_terrorysta_Dowody_sa_tajne.html?page=1

    A teraz inna sprawa... Z jednej strony tajność działań operacyjnych: OK,
    potrzebna. Z drugiej strony tajne dowody w sprawie, gdzie ktoś de facto
    został skazany? Równie dobrze każdy z nas, jak stanie się niewygodny dla
    władzuchny (bo np. jakąś aferę przypadkiem wykryje) może zostać
    "zniknięty", a "dowody" będą tajne, bo "terroryzm".

  • 6. Data: 2010-02-23 15:23:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ale będzie chętnych do pracy na lotniskach, jak do standardowej
    > procedury dołączą obmacywanie piersi wszystkich kobiet ;->

    Wątpie. Zobacz sobie kto lata samolotami.
    Chyba, ze jacys emeryci na umowe zlecenie.

  • 7. Data: 2010-02-24 07:10:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek pisze:

    > Wątpie. Zobacz sobie kto lata samolotami.
    > Chyba, ze jacys emeryci na umowe zlecenie.

    Nie wiem, jakoś mi się nie zarzyło... I przy tych faszystowskich
    odprawach prędko się nie zdarzy.