  • 1. Data: 2010-02-22 20:16:40
    Temat: Dystrybucja umowa
    Od: " " <i...@g...pl>

    Witam.
    Jestem producentem akcesorii dla dzieci. W ostatnim miesiacu zglosilo sie do
    mnie 3 firmy z Niemiec z propozycja wspolpracy. Jedna z nich poinformowala
    mnie iz jest zdecydowana na wspolprace jednak chce zostac wylacznym
    dystrybutorem Naszych wyrobow na teren Niemiec co ma wiazac sie z tym iz
    pozostali zainteresowani nie beda mogli od Nas nabyc towaru na Niemcy.

    Oczywiscie ma to wszystko byc poparte umowa .

    Z racji ze w tym temacie jestem zielony taką umowe napewno skonsultuje w
    jakims prawnikiem .
    Moje pytanie jest takie. Moze ktos poradzi na co zwrocic uwage co taka umowa
    powinna zawierac. Nasuwa mi sie takie pytanie czy taka umowa np powinna
    zawierac jaka okreslona ilosc odbioru towaru bo nie chciałbym sie blokowac
    jakąs mała iloscia odbioru towaru.
    Dziekuje i Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-02-22 21:45:30
    Temat: Re: Dystrybucja umowa
    Od: Leszek <r...@p...nospam.pl>

    In article <hluon8$ie3$1@inews.gazeta.pl>, i...@g...pl
    says...>
> [...]
    > zawierac jaka okreslona ilosc odbioru towaru bo nie chcia?bym sie blokowac

    Tak, z twojej strony podstawowa sprawa jest zagwarantowanie, ze firma ta
    w zamian za wylacznosc bedzie generowala odpowiednie miesieczne obroty
    oraz sposoby (szybkie) rozwiazania umowy, jesli nie beda tych obrotow
    generowac. Warto tez rozwazyc ustalenie maksymalnej marzy jaka moga
    narzucac.

    Nie chcial bys sie zdziwic po pol roku wspolpracy, ze prawie nic nie
    kupili a w miedzyczasie jakas konkurencja przejela rynek (nie wspomne
    juz o tym ze to oni mogli np. wlasnie ta konkurencje na rynek w
    miedzyczasie wprowadzac).

  • 3. Data: 2010-02-22 23:11:08
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    <i...@g...pl> wrote in message news:hluon8$ie3$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > zawierac jaka okreslona ilosc odbioru towaru bo nie chciałbym sie blokowac

    albo odbieraja (i placa oczywiscie w rozsadnym terminie) tyle ile jestes w
    stanie
    wyprodukowac albo spusc ich na drzewo skoro masz innych w kolejce
    warto uwzglednic kto bedzie mial prawo i o ile % zmienic owe ustalenia i
    zabezpieczyc sie mozliwoscia szybkiego zerwania umowy gdyby cos bylo nie
    tak w najistotniejszych kwestiach

  • 4. Data: 2010-02-22 23:35:28
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

> [...]
    > dystrybutorem Naszych wyrobow na teren Niemiec co ma wiazac sie z tym iz
    > pozostali zainteresowani nie beda mogli od Nas nabyc towaru na Niemcy.

    Udzielanie wyłączności na kraj w UE jest chyba formalnie nielegalna, ale
    sprawdź to dokładniej.
    Jeśli to potwierdzisz to lepiej takich zapisów na piśmie nie czyń i nie
    odmawiaj sprzedaży innym
    ze względu na kraj przeznaczenia.

  • 5. Data: 2010-02-23 06:44:20
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Zygmunt napisał(a):

    > Udzielanie wyłączności na kraj w UE jest chyba formalnie nielegalna, ale
    > sprawdź to dokładniej.

    Podaj proszę jakąś podpowiedź gdzie można szukać/sprawdzić powyższe
    twierdzenie?

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 6. Data: 2010-02-23 08:31:18
    Od: Jacek <m...@s...pl>

> [...]
    > sprawdź to dokładniej.
    > Jeśli to potwierdzisz to lepiej takich zapisów na piśmie nie czyń i nie

    Przeciez to mozna obejsc dajac wylaczonosc na kantony.

  • 7. Data: 2010-02-23 08:51:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    i...@g...pl pisze:

    [ciach]

> [...]
    > pozostali zainteresowani nie beda mogli od *N*as nabyc towaru na Niemcy.

    Tak abstrahując od kwestii prawnych - masz jakiś problem z klawiszem
    shift, czy z zasadami stosowania małych i wielkich liter? ;->