  • 1. Data: 2004-03-23 14:44:33
    Temat: Pity
    Od: "Dark" <d...@i...pl>

    Witam.
    Co trzeba złożyć w US żeby zwrot kasy z Pita przysłali na konto ??

    Pozdro
    Dark

  • 2. Data: 2004-03-23 14:55:07
    Temat: Re: Pity
    Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl>

    On 2004-03-23, Dark <d...@i...pl> wrote:
    > Witam.
    > Co trzeba złożyć w US żeby zwrot kasy z Pita przysłali na konto ??

    NIP-3

  • 3. Data: 2004-03-25 21:49:31
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia wto 23. marca 2004 15:55 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Tomasz Roskal:

    > NIP-3

    Oraz dać na mszę. Mi zawsze przysyłają pocztą, pomimo że jak w Dudku
    szokuladki przysyłam, prośby, błagania.... Znajomej przysłali 10 tysięcy
    listonoszem, choć prosiła o zwrot na konto.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)