  • 1. Data: 2004-03-23 13:29:05
    Temat: gdzie treść starego prawa - 1975r?
    Od: "Grzesiek S." <g...@t...poczta.onet.pl>

    Witam!
    Konkretnie poszukuję w necie
    Dz.U. 1975 nr 8 poz. 46
    Rozporządzenie Ministra Gospodarki Terenowej i Ochrony Środowiska z dnia 20
    lutego 1975 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
    --
    Pozdrowienia
    Grzesiek S.

  • 2. Data: 2004-03-23 15:49:00
    Temat: Re: gdzie treść starego prawa - 1975r?
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>

    Użytkownik "Grzesiek S." <g...@t...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c3pdv4$9bq$1@news.onet.pl...

    poszukaj w bazie aktow prawnych Sejmu www.sejm.gov.pl

    --
    pozdrawiam:-) Marek

  • 3. Data: 2004-03-24 09:34:01
    Od: "Grzesiek S." <g...@t...poczta.onet.pl>

    > poszukaj w bazie aktow prawnych Sejmu www.sejm.gov.pl

    to było pierwsze miejsce gdzie sprawdziłem zanim zapytałem - nie ma - ale
    dzięki.

    --
    Pozdrowienia
    Grzesiek S.

  • 4. Data: 2004-03-24 09:45:06
    Temat: Odp: gdzie treść starego prawa - 1975r?
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    Idź do biblioteki n.p. sądowej albo akademickiej, tam przechowują stare
    dzienniki ustaw, a w niektórych są nawet komputery z zainstalowanymi
    programami prawniczymi, z których b. szybjko możesz sobie ściągnąć tekst
    żądanej ustawy

    brett