1. Data: 2004-03-23 13:29:05
Temat:gdzie treść starego prawa - 1975r?
Od:"Grzesiek S." <g...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Konkretnie poszukuję w necie
Dz.U. 1975 nr 8 poz. 46
Rozporządzenie Ministra Gospodarki Terenowej i Ochrony Środowiska z dnia 20
lutego 1975 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
--
Pozdrowienia
Grzesiek S.

2. Data: 2004-03-23 15:49:00
Temat:Re: gdzie treść starego prawa - 1975r?
Od:"Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzesiek S." <g...@t...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:c3pdv4$9bq$1@news.onet.pl...

poszukaj w bazie aktow prawnych Sejmu www.sejm.gov.pl

--
pozdrawiam:-) Marek

3. Data: 2004-03-24 09:34:01
Od:"Grzesiek S." <g...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> poszukaj w bazie aktow prawnych Sejmu www.sejm.gov.pl

to było pierwsze miejsce gdzie sprawdziłem zanim zapytałem - nie ma - ale
dzięki.

--
Pozdrowienia
Grzesiek S.

4. Data: 2004-03-24 09:45:06
Temat:Odp: gdzie treść starego prawa - 1975r?
Od:"brett" <b...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Idź do biblioteki n.p. sądowej albo akademickiej, tam przechowują stare
dzienniki ustaw, a w niektórych są nawet komputery z zainstalowanymi
programami prawniczymi, z których b. szybjko możesz sobie ściągnąć tekst
żądanej ustawy

brett